16 Reacties

één maand geleden

Ik voel met je mee. Ben nu 34 week maar ik verveel me oprecht kapot. Dingen doen daar in tegen heb ik ook helemaaal geen zin in. Of lukt lichamelijk gewoon niet.

één maand geleden

Hier hetzelfde inderdaad ! Ik ben ook 37 weken zwanger 💕 gister een foto shoot gehad waarbij we twee uren hebben gelopen, ik ben nu de hele dag al kapot. Ik zit de laatste tijd ook meer thuis omdat fietsen niet meer gaat en lopen amper 😂

één maand geleden

Jaaa.. dat heb ik ook. Vind het thuis zitten en weinig tot niks doen echt niet leuk. De 1e 2 weken gingen nog wel want toen was ik nog redelijk mobiel en had ik nog wat laatste afspraken staan. Inmiddels komen hier ook de muren op mij af en ben ik sinds vandaag ook ontzettend onrustig. Kan niet stilzitten en genieten maar ook geen energie om iets te doen. Dat gevoel van die baby mag nu wel komen heb ik dan ook weer niet.. zo tegenstrijdig allemaal 😅

één maand geleden

Alsof ik dit zelf getypt kon hebben. Sinds ik thuis zit met verlof verveel ik me zoooo erg. Alle vriendinnen moeten werken mijn partner werkt dus ik zit maar wat alleen de tijd weg te kijken. Van mij mag ze echt komt zodat ik wat te doen heb 😅

één maand geleden

Heel herkenbaar, maar merk ook dat ik weinig zin en energie heb om iets te ondernemen. Als ik denk aan iets te gaan doen ben ik al vermoeid voor ik eraan begonnen ben.

één maand geleden

Jup herkenbaar. Kan niet zoveel meer en daardoor ook niet zoveel zin om dingen te ondernemen. Ik heb het geluk gehad dat mijn vriend de 1e 2 weken van mijn verlof vakantie heeft genomen dat maakte het nog wel gezellig. Maar heb nu zo het gevoel dat ik maar een beetje zit te wachten tot de kleine er is.🫠

één maand geleden

Heel herkenbaar. Ik probeer mezelf zoveel mogelijk toe te spreken dat ik hiervan moet genieten, de rust. Dat juist de onrust die ik voel betekent dat het heel goed is dat ik even niets doe. Maar dat klinkt allemaal veel leuker en verstandiger dan het voelt 😅

één maand geleden

Ik vind het ook echt saai… netflix ben ik ook wel wat klaar mee. Er zijn weinig programma’s. En betreft actieve dingen, ik kan niet heel lang lopen. Dusja wat doe je dan. Ik heb paar dingetjes staan deze week, dat breekt de week. Maar ik kan niet wennen aan zoveel thuis zijn en alleen..

één maand geleden

Klinkt echt stom; maar geniet van de verveling!! Die komt straks pas weer na 20 jaar ofzo 😅 Hier 2e zwangerschap en verlang naar die rust van het verlof die 1e keer…. Nu draait eigenlijk alles gewoon door; peuter houdt zijn ritme, moet gewoon naar psz, hond moet worden uitgelaten, was en huishouden gaat door. Voor mezelf 2-3x per week medische afspraken, peuter nog een keer naar consultatiebureau en er is alweer een week voorbij… Het kan wel helpen om elke ochtend en middag iets te plannen. Dan heb je steeds een momentje om naartoe te leven, al is het maar een boodschap….

één maand geleden

Reactie op Smos

Klinkt echt stom; maar geniet van de verveling!! Die komt straks pas weer n ...
Hier ook een peuter, die nog niet naar de peuterspeelzaal gaat. Ze is een handvol maar dat vind ik juist heel gezellig. Het is maar net hoe jou leven is ingedeeld of hoe je lichamelijk bent en hoe je lichaam reageert op een zwangerschap en dat is voor iedereen gewoon anders. Ik vermaak me goed met mijn peuter maar verveel me alsnog vaak.

één maand geleden

Heel herkenbaar.. gisteren is mijn verlof ingegaan met 36 weken en heb geen puf om ver van huis te gaan maar thuis zitten is ook enorm saai. Een stukje wandelen kost al veel energie omdat de kleine al ingedaald is en veel pijn daaronder veroorzaakt. Eff doorbijten helaas dus.. succes allemaal met de laatste loodjes! 🫶🏻

één maand geleden

Heel herkenbaar, ik ga nog wel eens online spelletjes doen met vrienden, dat helpt ook wel tegen de verveling 🤭

één maand geleden

Ik ben nu 37 weken en vind het juist wel lekker. Heb juist van alles gepland en voor de hele week de agenda vol staan met elke dag minimaal 1 activiteit. Nog een lijstje met dingen die ik wil/kan doen. Heb nog geen tijd voor de bevalling hoor 😂 Nu helpt het ook dat ik me fysiek erg goed voel, met af en toe wel eens een mindere dag. Ik ga vandaag lekker een zwangerschapsmassage doen, vorige week een gezichtsbehandeling gehad. Misschien is zoiets nog lekker om te doen? Fysiek niet zwaar en lekker ontspannen. Nu kan het nog

één maand geleden

Vind het maar soms saai. Als ik een dag niet zoveel heb te doen, ben ook idd wat fysiek beperkt. Ik plan nog veel dingen met vriendinnen, lekker veel afleiding. Ook ouders en schoonouders komen af en toe langs. Want ik wil niet steeds 'wachten' wanneer de bevalling begint, die komt wanneer die komt. Babykamer is wel klaar, dus dat wordt em niet. Ik ben met mijn vriend nog uit eten geweest, zo bedenken we nog wat leuke dingen.

één maand geleden

Reactie op Aaker52

Vind het maar soms saai. Als ik een dag niet zoveel heb te doen, ben ook id ...
Eigenlijk vind ik het niet saai. Soms een dagje niet is dan wel lekker.

één maand geleden

Oh, ik kijk er echt naar uit dat ik misschien nog een verveeldagje ga hebben haha, ik heb zoveel wat ik nog wil doen voor de bevalling en bedenk altijd weer wat nieuwd haha! Keuken goed schoonmaken en opnieuw inruimen(kan veel zittend), extra goed schoonmaken, een fotoboekje/plakboek maken van de zwangerschapstijd, fotoshoot laten doen, zwangerschapsboekje schrijven, maaltijden maken om in te vriezen voor na de bevalling, de tuin winterklaar maken, nog veel informatie lezen en noteren over baby's, met vrienden bellen (of afspreken als ik energie heb), lijst met adressen maken voor geboortekaartjes en wat proefdrukken opvragen, toch weer opnieuw de babyspullen organiseren, mijn eigen winterkleding uitzoeken, alvast babyproofen....🤣 wie weet nog inspo voor je!