44 Reacties
één maand geleden
Reactie op Babytjenovember
Oh sorry mag ik even klagen? Ik vind t echt even zwaar.. nú speelt het rege ...
Natuuuuurlijk mag je even klagen. Want ik herken het zo erg. Zo’n drukke baby is zo vermoeiend. Ik ben echt toe aan dat de baby komt! Hopelijk voel je je inmiddels beter!
één maand geleden
Reactie op FräuleinV
Natuuuuurlijk mag je even klagen. Want ik herken het zo erg. Zo’n drukke ba ...
Aaaah lief haha! Jaaaa ik ook , vandaag had ik al wat betere dag. Jij ook?
één maand geleden
Aaaah lief haha! Jaaaa ik ook , vandaag had ik al wat betere dag. Jij ook?
Ik heb gisteren een 3D scan van mijn lichaam laten maken voor een buikbeeldje. Toen zag ik weer even waar ik het allemaal voor deed en voelde ik me wat beter. ❤️
Dankjewel! Fijn dat jij ook een betere dag had!
één maand geleden
Reactie op FräuleinV
Ik heb gisteren een 3D scan van mijn lichaam laten maken voor een buikbeeld ...
Oaah wat bijzonder!! Super leuk! Ik wilde dat ook heel graag maar vind het toch wat te duur…
één maand geleden
Pff heel herkenbaar ja!
Hier een peuter van 3… ik dacht dat de 2 is nee zwaar was, nee de peuterpubertijd hakt er hier goed in en dat in combinatie met geen slaapjes meer 😭 de eerste zwangerschap vloog ik doorheen, op de misselijkheid tot week 18 na. Nu tot week 13 misselijk geweest en vanaf 30 weken al met ziekteverlof. Veel harde buiken, af en toe bloedverlies sinds week 24. Zo’n wereld van verschil tussen zwangerschap 1 of zwangerschap 2… ik ben ook blij als ik de kleine meid lekker veilig in m’n armen heb straks, van mij hoeft ze niet tot week 42 te blijven zitten… sterkte allemaal dames, het is noodzakelijk kwaad zeg ik altijd maar haha
één maand geleden
Reactie op FräuleinV
Ik had geluk dat ik een bon had gewonnen van Bellyprint. 🙈 Maar had er ook ...
Oaah dat snap ik!! Goed dat je het hebt gedaan
één maand geleden
Hoe gaat het hier? Ik zit weer in een dipje. De baby was ingedaald, maar nu denk ik dat ze er misschien weer uit is. Alles voelt zo vreemd nu.
Ook word ik met de dag onrustiger en wil ik gewoon dat ze komt. Liever nu dan later.
Heb gesprekken in het ziekenhuis hierover. Ook waar het vandaan komt, maar helpt niet zo….
Ik ben zo bang dat het nog weken gaat duren. Ben nu ruim 36 weken…..
één maand geleden
Reactie op FräuleinV
Hoe gaat het hier? Ik zit weer in een dipje. De baby was ingedaald, maar nu ...
Ik snap je helemaal… ik vind laatste stuk ook echt pittig. Door het lichamelijke is het metaal ook zwaar. Wij zijn nu nog nachtje weg om even te ontspannen.
één maand geleden
Ik snap je helemaal… ik vind laatste stuk ook echt pittig. Door het lichame ...
Fijn dat dat kan! Mijn man heeft last van nesteldrang, maar dan in de vorm dat ineens alles in de woonkamer etc anders moet. Dus er MOET vanalles gekocht en verkocht worden. En ik kan momenteel niet zo snel schakelen en wil niet bakken met geld uitgeven, dus hij is constant vet chagrijnig als ik voorwaarden stel. Zoals: bij ikea van die opbergzitbankjes kopen (ik wil dan in de winkel ze wel even in het echt zien en dan testen en hij wil blind kopen) en daarna kussens voor die dingen kopen online op maat. Ik wil eerst stofstalen dan zien (adviseren ze ook te bestellen), hij wil blind bestellen. Zo ongelooflijk irritant.
Dus de mood hier in huis helpt ook niet. Vooral omdat in zijn ogen ik over die 40 weken heen ga en dus we tijd nog hebben. En ik heb gesprekken om met 39 te laten inleiden (weet hij van), omdat ik het niet meer trek. Dus wij zitten even verre van op 1 lijn momenteel… 😖😖😖
één maand geleden
Reactie op FräuleinV
Fijn dat dat kan! Mijn man heeft last van nesteldrang, maar dan in de vorm ...
Ohh shit.. ik kan me dat heel goed voorstellen.. bijzonder dat hij nesteldrang heeft. Wel positief dat ie iets wil doen natuurlijk.
Mijne is heel druk met werk en het runnen van een boerderij, ik moet hem 6x vragen om iets te doen ook irritant.
één maand geleden
Nachtje weg had wel iets anders voorgesteld.. heb slecht geslapen , veel last van rug/bekken. Was vroeg wakker ben naar het zwembad gegaan om 7.15 om even baantje te trekken. Ben hier alleen, moet ook beetje huilen. Vind de laatste loodjes op deze manier echt zwaar. Voel me dan beetje eenzaam. Gelukkig op dit forum zijn er meer die me begrijpen en zich ook zo voelen maar mijn omgeving weet natuurlijk niet precies hoe ik me voel..
één maand geleden
Nachtje weg had wel iets anders voorgesteld.. heb slecht geslapen , veel la ...
Spijt me zo dat je je zo voelt… de pijn is inderdaad vervelend. Ik moet als ik me omdraai mijn hele buik vastpakken om hem mee te nemen, terwijl ik helemaal geen giga buik heb.
Laat die tranen maar stromen! Dat laat ook even het verdriet eruit en ruimt op!
Ps. Je hebt nog wel mooie slanke benen! Mijne zijn boomstammen geworden. 😭😭
één maand geleden
Reactie op FräuleinV
Spijt me zo dat je je zo voelt… de pijn is inderdaad vervelend. Ik moet als ...
Heb je ook gelijk in, even huilen is ook niet erg!
Jaa die buik is pittig he. Is je lichaam ook niet gewend.
Bedankt haha. Jaa ik ben nog wel slank behalve mijn buik, van achterkant zie je niks maar nu denk ik was dat maar wel zo dan was het gewicht wat meer verdeeld haha. Hou wel wat vocht vast in mijn vinger en beetje in mijn gezicht
één maand geleden
Reactie op FräuleinV
Hoe gaat het hier? Ik zit weer in een dipje. De baby was ingedaald, maar nu ...
Ik zit ook echt te wachten tot meneer komt! Gisteren de mijlpaal 37 weken gehaald 🎊
Nu MAG hij wel komen vind ik! Liefst thuis wil ik weer bevallen, dus dat mag vanaf nu.
Ik wil nog van alles doen,, gevoel: nu of nooit. Maar lukt vervolgens niet door de pijn in m'n lijf.... erg frustrerend en voel me daardoor nutteloos en down 😑😅🤰
één maand geleden
Ik meld me hier ook maar. Ben nu 33+4 weken en ook echt helemaal op.
Heb een zware zwangerschap met veel complicaties waaronder erge zenuwpijn in mn buik en vreselijke jeuk door cholestase.
Kan amper meer fatsoenlijk zitten.
Hele dagen liggen word k ook simpel van. En lopen wil ook amper meer met enorm veel pijnlijke harde buiken.
Moeten om de haverklap naar het ziekenhuis, soms wel drie tot vier keer per week voor extra controles. Constant stress of het met de baby nog gaat en of de bevalling niet te vroeg begint (veel risico op vroeggeboorte).
Soms denk ik: trek mn kind er maar uit nu. Wil ik natuurlijk niet zo vroeg, maar ben gewoon echt op.
één maand geleden
Reactie op Little_nov
Heb ...
Och jeetje dat klinkt heel heftig.. hoe kom je de dagen wat door? Zoek je veel afleiding? Wel fijn dat ze voor de zekerheid zo vaak alles checken maar is ook wel intensief neem ik aan!
Hoop dat je kindje bij 37 weken komt..
één maand geleden
Ik dacht dat verlof chill zou zijn maar hoe verder ik ben,
Hoe meer ik de conclusie trek dat het vooral erg nodig is haha. Een wandeling van 20 minuten is al te zwaar en met huishoudelijke taken sta ik te hijgen als een paard. Ik heb continu pijn bij de botten rondom mijn vagina en mijn bekken. Als ik lig krijg ik last van mijn rug en word ik kortademig. Het enige wat chill is, is in water liggen
één maand geleden
Och jeetje dat klinkt heel heftig.. hoe kom je de dagen wat door? Zoek je v ...
Lief je berichtje.. ik slaap 's ochtends uit, dan pak ik in ieder geval nog wat extra rust. Verder paar kleine huishoudelijke taakjes, veel naar het ziekenhuis (half uur heen, half uur terug en daar vaak uren zijn). Overige tijd probeer ik nog wat af te spreken met vriendinnen, beetje te hobbyen. En dat is het wel. Vind de dagen en weken zooo lang duren.
Ze gaan ons kindje uiterlijk met 38 weken halen, dus nog 4,5 week nu.
Idd heel fijn dat ze alles zo goed onder controle houden. Maar zeker ook heel intensief. En bij elke rit denk je: kom ik nog thuis of nemen ze me op en halen ze de baby? Je staat constant paraat ook omdat je kindje elk moment kan komen en daardoor zit je ook niet echt rustig.
één maand geleden
Reactie op Little_nov
Heb ...
Ah wat erg, ik herken die zenuwpijn ook- is om de muren op te lopen en gaat ook niet weg met pijnstillers 🥲 Daarnaast heb ik sinds dit weekend mega aambeien en een verkoudheid. Lijken allemaal kleine kwaaltjes maar het stapelt zo op dat ik er ook echt moedeloos van wordt. 7 maanden zonder problemen, en nu plots alles bij elkaar. Ook groot risico op zwangerschapsvergiftiging, verloskundige zei dat ik de 40 weken waarschijnlijk niet ga halen 🙄