63 Reacties

25 dagen geleden

Hahah heel herkenbaar 😅😅

25 dagen geleden

Jaaaa mega kut. “Rommelt het al” en iedere dag die berichten “hoe gaat het” LEAVE ME THE F… ALONE!

25 dagen geleden

Ik kreeg afgelopen weekend die vraag, heb toen terug gezegd: ja vanaf week 17 al joh! 😂

25 dagen geleden

Gelukkig nog geen last van berichtjes oid. Mijn man en ik werken bij hetzelfde bedrijf en hij wordt nu wel dagelijks lastig gevallen met de vraag hoe het gaat thuis en met mij 😂 Dus wellicht daardoor dat ik (nog) geen appjes krijg… Hij begint zich er ook aan te ergeren 😂

25 dagen geleden

Heeeeeeeel herkenbaar 😅. Mijn zusje is vrijdag bevallen en ik merk dat nu alle aandacht op mij gericht is. Iedere dag van iedereen berichtjes met hoe het gaat en 'of er al wat is'. Laat me lekker in mn bubbel. Ik stel ze wel op de hoogte als er wel wat is.

25 dagen geleden

Ach ik denk dan, wordt goed bedoeld. Vriendinnen/familie leven met me mee, vinden het super leuk dat ik een kindje krijg. Als ik geen zin heb om antwoord te geven doe ik dat gewoon niet. En ik bedenk me ook dan, er zijn ergere dingen om me druk om te maken. Dan vind ik het helemaal niet erg meer :) Zo ga ik er mee om.

25 dagen geleden

Ik kan t juist slecht hebben als collega's, lief bedoeld, appen hoe t gaat, pff ben net 2 weken met verlof laat me ff met rust 🤭🤭

25 dagen geleden

Ik snap wat je bedoeld. Het gaat vooral op de manier hoe het gevraagd of getypt wordt. Een paar vriendinnen vragen het echt heel meegaand en vragen vooral hoe het met mij gaat ipv ‘is de baby eral’ En gisteren kreeg ik van 1 vriendin de vraag op deze manier: ‘is de baby er al??? 😂’ Ook echt met de emoji erbij. Dus ik heb dat maar even genegeerd en de volgende ochtend heb ik pas antwoord gegeven want het zat me even te hoog toen

25 dagen geleden

Reactie op FräuleinV

Jaaaa mega kut. “Rommelt het al” en iedere dag die berichten “hoe gaat het” ...
nou dit 💯

25 dagen geleden

aanvulling: de reden dat ik het (met name van mn schoonzusje) niet kan hebben, is omdat ze het puur uit eigen belang vraagt. ze gaat nl midden nov op vakantie en wil graag voor die tijd de baby ontmoeten. verder nul interesse in mij…

25 dagen geleden

Haha ik heb dit niet!! Maar ben dit voor geweest. Heb vorige week een berichtje in groepsapps met familie gezet waarin ik heb aangegeven dat ik meer offline ga zijn om lekker te cocoonen, whatsapp alleen check als ik er echt zin in heb en dat iedereen het hoort als het goede nieuws er is. Ennn dat als ik iets nodig heb, ik wel aan de bel trek. Beetje verwachtingsmanagement van te voren, want eerste kleinkind voor beide families, dus er ligt nogal een vergrootglas op alles. Ik heb het ook een paar keer subtiel gezegd als we mensen persoonlijk spraken en dan uitgelegd dat het vroeger natuurlijk heel anders was in deze fase, want niemand verwachtte dat je continu bereikbaar bent. Misschien is dit dus een tip als je deze, uiteraard goedbedoelde, vragen stiekem erg vervelend vindt. Niemand vind het raar dat je in deze fase voor jezelf kiest en anders zij het maar zo. Is jouw verlof!🙋🏼‍♀️

25 dagen geleden

Reactie op kiim92

Gelukkig nog geen last van berichtjes oid. Mijn man en ik werken bij hetze ...
Hahaha hier net zo

25 dagen geleden

Reactie op nassie1995

Haha ik heb dit niet!! Maar ben dit voor geweest. Heb vorige week een beric ...
Wat slim!!!

25 dagen geleden

Ah, ik vind het juist nog wel fijn als mensen vragen hoe het gaat, in sociaal isolement afwachten vind ik ook maar niks. Enige nadeel is dat zodra het begint en je wellicht niet meer reageert mensen het dan kunnen raden..

25 dagen geleden

Reactie op kristab88

Ah, ik vind het juist nog wel fijn als mensen vragen hoe het gaat, in socia ...
Ik eigenlijk ook. Vind het ook wel fijn beetje belangstelling hoe het gaat enzo. Misschien als iemand het me echt iedere dag zou vragen zou dat wel wat too much zijn, maar dat doet niemand.

25 dagen geleden

Ik heb dit met de vraag of de babykamer al af is. NEE!! Ik ben pas 2 weken met verlof. Moest de eerste week flink bijkomen en mn energie blijft rond het nul punt. Maar de kleine kan echt wel komen want ik heb luiers, een cosleeper en tieten. Dus wat heeft die kleine nog meer nodig? En ben pas eind november uitgerekend joh! Gekkiesssss

25 dagen geleden

Ik zonder me een beetje af van mensen die mij irriteren. Heb daar toch helemaal geen tijd en energie voor. Op dit moment irriteer ik me aan mensen met hoge verwachtingen ("oh, ik deed nog boodschappen op de fiets op de dag van mijn bevalling") , gelukkig is de babykamer klaar want vragen daarover kwamen ook mijn neus uit.

25 dagen geleden

Heel herkenbaar en soms wel vervelend maar heb mezelf er ook vaak op betrapt bij anderen haha. Zelfs mijn zoontje vraagt elke avond mama ga je vannacht bevallen 🤣

25 dagen geleden

Reactie op kiim92

Gelukkig nog geen last van berichtjes oid. Mijn man en ik werken bij hetze ...
Haaa wij ook, maar mijn vriend houdt er wel van om een geintje te maken. Hij komt nu wel eens expres laat op kantoor (eerst een uurtje thuiswerken) zodat mensen gaan denken... ZOU HET? Bovendien is t dan niet raar als hij echt niet komt vanwege de bevalling😅

25 dagen geleden

Reactie op themamabear

aanvulling: de reden dat ik het (met name van mn schoonzusje) niet kan hebb ...
Dan gaat ze toch lekker op vakantie zonder de baby te zien? Wie zegt dat ze zo vroeg al mag komen? Ik denk dat bij ons alleen opa's en oma's mogen komen in t begin en daarna komt de rest wel. Ben je weg? Dan kom je later. .