63 Reacties

25 dagen geleden

Ik heb dit met me vorige zwangerschappen totaal niet gehad, nu wel nu ik richting de 40 weken ga. Die andere 2 bleven niet zo lang zitten 🤔😂

25 dagen geleden

Maar ook ikzelf denk telkens, voel ik al iets zijn me vliezen gebroken? Is dit n krampje haha, bizar…

25 dagen geleden

Reactie op Happy mother

Maar ook ikzelf denk telkens, voel ik al iets zijn me vliezen gebroken? Is ...
Ja erg is dat he. Het is me derde maar vind het nu wel zooo spannend..

25 dagen geleden

Reactie op ClaudiaMC

Haaa wij ook, maar mijn vriend houdt er wel van om een geintje te maken. Hi ...
Haha.. dat is wel een goeie! 😂 Zou mijn man ook een keertje moeten doen. Ze maken nu er een grapje van dat als ze hem ineens zien wegspurten, ze weten hoe laat het is. Of 15 november hebben we personeelsfeest… dat hij dan ineens van de dansvloer wegloopt dat het dan ook voor heel het bedrijf duidelijk is. 😂

25 dagen geleden

Reactie op themamabear

aanvulling: de reden dat ik het (met name van mn schoonzusje) niet kan hebb ...
Zucht ja, dat is wel echt heel irritant! Dan moet ze maar wat langer wachten.

25 dagen geleden

Ik merk wel wat meer interesse vanuit familie, mijn oma die wat vaker belt en pap die de telefoon vol verwachting opneemt wanneer ik bel, maar denk dat het vooral is hoe je er zelf in staat. Ik vind het lief dat ze zo meeleven, ben er zelf erg rustig onder en heb vooral zoiets van, de kleine komt wanneer datie komen wil, daar gaat niemand wat aan veranderen :). Als ze nou elke dag gaan bellen dan denk ik wel dat ik zou zeggen van, joh, ik bel jullie wel als ik iets te vertellen heb of zin heb om te kletsen. Of gewoon niet meer opnemen en terugbellen wanneer het míj uit komt haha. Het is nou niet dat ik op dit moment zoveel interessants meemaak 🥲.

25 dagen geleden

Reactie op GoudenWalvis329298

Ik zonder me een beetje af van mensen die mij irriteren. Heb daar toch hele ...
Hier kan ik mij ook echt zoo erg aan irriteren. Like girl, we don’t have the same uterus🤦🏻‍♀️😩

25 dagen geleden

Ik krijg van mijn inner cirkel dagelijks wel appjes, maar meer in de vorm van vragen hoe het gaat en gewoon even een gesprekje hebben. Dit vind ik wel fijn eerlijk gezegd, maar dat komt wellicht ook omdat ik wat verder van familie/vrienden zit. Dus zo heb ik ze toch een beetje in de buurt. Ik denk dat het vooral de manier waarop is. Ik kan heel goed begrijpen dat je je eraan stoort als mensen letterlijk vragen of het al begonnen is.

25 dagen geleden

Ik vind de berichtjes met "hoe is het met je vandaag?" Fijn en lief. Ik vind de laatste weken rete zwaar, heb veel pijn in o.a. m'n bekken en slaap vaak slecht. De vraag "heb je al weeën?" Of "is de baby er al?" Krijg ik echt error van. Zeker van mensen die je niet eens zo vaak spreekt. Dat hoor je vanzelf wel 🙄

25 dagen geleden

Hier ook elke dag wel een paar nieuwsgierigen.. en dan vooral mensen die normaal weinig interesse in je leven hebben.. berichtjes als: nou is er al iets gaande? Of ben je al aan het bevallen? Als of je gaat vertellen dat je aan het bevallen bent 🙄. Bij de eerst volgende zal ik reageren: Jaa ik lig in het ziekenhuis in kan nog wel wat ondersteuning gebruiken kom je mij helpen?… Man man mensen je hoort het vanzelf wel.. 😅 En de buurvrouw die elke dag aan de deur staat met Ohh is ze er nog niet? Dacht dat ik mij aanstelde dat ik mij aan al die dingen stoor. Maar fijn te lezen dat ik niet de enigste ben hahah

25 dagen geleden

Reactie op babygeluk24

Hier ook elke dag wel een paar nieuwsgierigen.. en dan vooral mensen die no ...
Haha gewoon zeggen: ja het hoofdje staat al!!!

25 dagen geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap, maar sinds ik 38 weken ben krijg ik dagelijks appjes met de vraag hoe het gaat en vervolgens of ze zich al heeft gemeld 🫣 Ergens vind ik het niet erg en wel lief dat mensen zich zo verheugen op haar komst, ik kan het alleen van kennissen die ik amper spreek wat minder goed hebben. Maar meestal doe ik het af met een grapje “alles gaat goed maar zodra ze er is hoor je het natuurlijk wel 😜”.

25 dagen geleden

Ik krijg van niemand appjes of telefoontjes... Zou dolgraag juist wel iets willen horen van de mensen die ik ken. Dat wat jullie vervelend vinden, zouden mij juist goed doen.

25 dagen geleden

Ik krijg van vriendinnen vooral fijne berichtjes waarin ze even checken hoe het met mij gaat en hoe het verlof bevalt. Zij weten ook heel goed dat ik niet zo van Whatsappen hou dus ik antwoord gewoon wanneer ik daar zin in heb. Ik vind het ook heerlijk om even offline te zijn deze weken. Maar mijn buurvrouw trekt elke dag een sprintje naar het raam wanneer ze beweging rondom ons huis ziet 😂 Bij het instaleren van de autostoel voor de baby dacht ze dat ik ging bevallen, toen de kraamzorg langs kwam voor de intake dacht ze dat ik ging bevallen en dit weekend wist ze zeker dat ik was bevallen want we waren een hele dag en nacht weg geweest met de auto. Anti climax voor haar: mijn vriend en ik sliepen gewoon een nachtje bij mijn ouders.

25 dagen geleden

Mensen die me nu nog vragen wanneer de baby komt (bijna 38 wk) zeg ik: tussen nu en 4 weken. Dan ben ik echt wel bevallen. Hoeven we het ook niet elke dag te hebben over "ben je nou nog niet bevallen?" Als je over de 40 weken loopt. Vorige zwangerschap heb ik ook wel expres (ook voor mezelf) een dag mijn telefoon weggelegd of expres laat gereageerd op mensen zodat mensen niet verwachten dat ik altijd direct reageer. Dan hoop ik de vraag "ben je aan het bevallen?" Te vermijden 🫣 Zou me nu echt in het verkeerde keelgat schieten, ook al is het waarschijnlijk als een grapje bedoeld omdat men gewoon niet goed weet wat te zeggen

25 dagen geleden

Ik was een dutje aan het doen en had daarom niet gereageerd op een appje. Ze dachten meteen dat ik aan het bevallen ben… mn man werd overdonderd met appjes en belletjes… En dan krijg ik ook constant de vraag of ik al iets voel. Ik kan je wat vertellen, ik voel al 8 maanden iets, dus leave me alone. Dus ja ik begrijp je volkomen 🫢

25 dagen geleden

Reactie op 71124

Ja erg is dat he. Het is me derde maar vind het nu wel zooo spannend..
Same Here, derde… juist daarom denk ik. Met eerste rug weeen gehad en tweede buikweeen. Totaal anders. Wat nu? Haha

24 dagen geleden

Ik heb dit mij mijn eigen mama. Ze kan soms heel erg bot overkomen zonder dat ze het zelf door geeft 😅 maar soms kan het wel irritant overkomen. Zo zegt ze al heel de zwangerschap door de laatste maand kan de laatste dag zijn maar zie da je niet bevalt op u pa zijn verjaardag 😩 alsof je daar een keuze in hebt. Mijn ouders zijn al heel lang uit elkaar en merk dat mijn mama het er lastig mee hebt dat ik dicht bij de uitgerekende datum van mijn papa zijn verjaardag zit. En dat merk je ook aan alles wat ze doet 😬 vandaag is 31 oktober (mijn papa zijn verjaardag en Halloween 🎃) ik verwacht vandaag heel veel berichtjes en telefoontjes van mijn mama zal het maar gewoon laten gebeuren. Maar hoop dat we rap november zijn 😅

24 dagen geleden

Dan ben ik blij dat ik fijne mensen rondom me heb die gewoon af en toe eens sturen hoe het met me gaat en hoe mijn verlof bevalt. En gezellig langs komen. Verveel me heel erg in mijn verlof dus ben ik blij mee. Mensen bedoelen het vaak maar goed hè, als ze niks zouden sturen of lieten weten was het wrs ook niet goed geweest 😉

24 dagen geleden

Mijn moeder presteert het om iedere dag iets nutteloos in de ochtend te sturen. Ik vroeg 3 dagen geleden om een betaalverzoek, die stuurt ze dan nu om 8 uur 's ochtends omdat ze daarmee contact krijgt. Nu ga ik dus bitchen en die vandaag niet betalen en komende uren niet reageren. 😝