8 Reacties

één maand geleden

Herkenbaar .. wij hadden opeens een vlooienplaag in huis, rat in de garage en 1000 dingen die kapot gingen in huis. Manlief ziek, ik ziek en onze dochter ziek 😵‍💫. Ik werd gek … Heb vooral veel hulptroepen ingeroepen en gewoon lekker gejankt 😂. Klusjeslijst gemaakt en prioriteiten gesteld voor mezelf. Door de bekkenklachten, HG en diabetes kon ik al eigenlijk niks en nu nog minder 🙈. Nog 5 weken te gaan 🙏🏻🙏🏻

één maand geleden

Natuurlijk maken mensen ergere dingen mee, maar dat betekent niet dat jouw dingen er niet ook mogen zijn. Zo kan je alles doodrelativeren. Goed van je dat je eerder aan je verlof bent begonnen! Probeer dingen te doen waar je ontspannen van raakt. Boek lezen, mediteren, muziek luisteren. Al is het maar 15 minuten! Pak je rust want het krijgen van een kind is op zichzelf al heel veel en dan met alles wat erbij komt is het logisch dat het even een overload is. Sterkte en doe rustig aan!

één maand geleden

Herkenbaar! Vorige week is mijn opa van 93 opgenomen in het zkh en vervolgens naar een verzorgingstehuis overgebracht waar hij enkel alleen maar meer achteruit gaat.. ik ging iedere dag langs omdat hij zoveel verdriet had.. toen 35 weken. Helaas me zelf enorm voorbij gelopen en kwam ik uiteindelijk zelf in het zkienhuis te liggen met een nierbekkenontsteking.. 5 dagen er gelegen en nu aan de antibiotica, helaas ook last van enorme voorweeën.. dus nu bedrust en hopen dat de kleine man zich nog een minimaal een week niet laat zien.. Wat ik wil zeggen; loop je zelf niet voorbij zoals ik gedaan heb en let op je zelf! 🤍

één maand geleden

Herkenbaar. We zijn op dit moment aan het waken bij mijn schoonvader, waarschijnlijk red hij dit weekend niet meer. De keizersnede wordt gepland over 2 a 3 weken. Ineens gebeurt er zoveel tegelijk. Het scheelt wel dat ik al met verlof ben maar de baby heb ik voor m'n gevoel even totaal geparkeerd. Ook al voelt het nu overweldigend, ook dit gaat voorbij. En als dadelijk de baby komt dan zullen we er klaar voor zijn. Dan ligt de prioriteit volledig daar, zo heeft moeder natuur het ingeprogammeerd. Moederinstinct is sterker dan wat dan ook en daar kunnen we blindelings op vertrouwen.

één maand geleden

Reactie op sarahwillemijntje

Herkenbaar. We zijn op dit moment aan het waken bij mijn schoonvader, waars ...
Dankjewel voor je mooie reactie en veel sterkte! 🙏

één maand geleden

Reactie op ddaannn

Herkenbaar! Vorige week is mijn opa van 93 opgenomen in het zkh en vervolge ...
Oh jeetje, gek he, wil je er zijn, ga je voorbij aan jezelf. Beterschap! ❤️‍🩹

één maand geleden

Reactie op Yvonne18

Natuurlijk maken mensen ergere dingen mee, maar dat betekent niet dat jouw ...
Dankjewel ☺️☺️

één maand geleden

Reactie op Lies90g

Herkenbaar .. wij hadden opeens een vlooienplaag in huis, rat in de garage ...
Oh jeetje, veel bovenop elkaar. Janken en hulptroepen zijn een goed recept☺️ sterkte nog even