13 Reacties
22 dagen geleden
Ik snap niet waarom je zovaak ballon heb toegelaten. Je lichaam geeft gewoon aan dat het nog niet de tijd is om te bevallen. Geloof in je lichaam. Uiteindelijk ga je toch bevallen. Laat het los. En luister na je lichaam.
22 dagen geleden
Reactie op AngstlozeKoraal331160
Ik snap niet waarom je zovaak ballon heb toegelaten. Je lichaam geeft gewoo ...
Helaas is het voor mijn lichaam echt wel belangrijk om op korte termijn te bevallen.. Helaas denkt mijn lichaam daar zelf alleen anders over, maar afwachten brengt helaas teveel risico's met zich mee😞
22 dagen geleden
Reactie op AngstlozeKoraal331160
Ik snap niet waarom je zovaak ballon heb toegelaten. Je lichaam geeft gewoo ...
Wat een slappe opmerking waar TS niks aan heeft, er wordt niet voor niets gezegd dat de baby gehaald moet worden?
Heel veel sterkte TS… ik herken het goed van zo lang bezig zijn. Iedere stap die jij zet, is één stap dichterbij je kindje, hoe moeilijk dan ook…. Zou je niet eventueel slaapmedicatie kunnen vragen om in ieder geval nog even goed bij te tanken voor je bevalling?
22 dagen geleden
Heftig z'n lange inleiding, lijkt mij echt niet fijn! Ik heb hier geen ervaring mee, maar wil je vooral veel succes wensen en hopelijk heb je snel baby vast.
22 dagen geleden
Ik herken je verhaal.
Ik heb afgelopen donderdag een ballon gekregen. Ze kwamen er moelijk bij en was enorm pijnlijk. Vrijdag ochtend moesten we ons melden en had helaas 2 centimeter ontsluiting. Ook lag mijn baarmoeder nog erg hoog. Dus vliezen konden niet gebroken worden. Moest een nachtje blijven met tabletten die hopelijk mijn baarmoeder weeker maakte. Helaas hoorde ik vanochtend wederom dat mijn baarmoeder te hoog ligt. Heb vandaag weer tabletten gekregen en morgen ochtend gaan ze weer onderzoeken. Ik herken dat het erg intensief en veel energie kost! Ik hoop dat het door gaat zetten bij je! Heel veel succes
22 dagen geleden
Reactie op tdkramer
Wat een slappe opmerking waar TS niks aan heeft, er wordt niet voor niets g ...
Dankjewel voor je fijne reactie!
Het is een flink lange weg, maar inderdaad elke dag is er 1 dichter bij ons kindje!!
Als er morgen geen vooruitgang is gaan we vermoedelijk een rustdag inplannen en zou wellicht slaapmedicatie ook besproken kunnen worden! Bedankt voor de tip🥰
22 dagen geleden
Reactie op Lisette1999
Ik herken je verhaal.
Ik heb afgelopen donderdag een ballon gekregen. Ze k ...
Oh jeetje voor jou inderdaad hetzelfde verhaal! Ons lichaam is er echt nog niet aan toe denk ik! Ik hoop ook voor jou dat je snel meer vooruitgang hebt en je kleintje snel mag ontmoeten!
Succes 🥰
22 dagen geleden
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt vorige week. De inleiding duurde 5 dagen. Ik heb helaas geen concreet advies maar ik denk wel dat ontspanning een hoop goed doet. Ik wou in het begin geen visite in het ziekenhuis, maar toen ik eenmaal visite kreeg braken de vliezen spontaan waar ze bij waren. De sfeer was zo ontspannen en ik dacht even een moment niet na over de inleiding, bevalling, en alle negatieve dingetjes eromheen.
Ik wens je heel veel sterkte! 🍀
21 dagen geleden
Bedankt voor de adviezen en lieve berichten allemaal! De ballon van gisteren heeft wel wat effect gehad gelukkig, maar we zijn er nog niet! In overleg hebben we gekozen voor een rustdag vandaag! Dus even lekker echt goed ontspannen thuis om er morgen met frisse energie weer te staan 😃! Ik voel mij gelijk een stuk beter dus dat is heel fijn