Ik moet even van mij af schrijven...
In verband met hoge bloeddruk, verhoogde leverwaarden en toename groei van de kleine wordt ik ingeleid.
Afgelopen woensdag heb ik voor het eerst een ballon gekregen. Deze nacht erg veel krampen gehad en maar 1,5 uur geslapen. Donderdagochtend bleek is nog maar 1 cm ontsluiting te hebben. Er is toen besloten om te beginnen met medicatie. Hier heb ik donderdag 4 giften van gehad en hier werd ik ontzettend misselijk en slap van.
Vrijdagochtend bleek helaas dat ook dit niks gedaan had. Dus opnieuw een ballon gekregen en eerst weer naar huis.
Vanochtend terug gegaan naar het ziekenhuis, maar ook nu nog letterlijk geen verandering. Mijn baarmoedermond ligt nog erg hoog ook..
Vanmorgen is er dus wederom een ballon ingebracht.
Omdat mijn baarmoedermond nog zo hoog ligt is het plaatsen van de ballon elke keer super pijnlijk. Daarnaast merk ik dat ik mentaal hier echt niet beter van wordt. Wat ook niet geholpen heeft is dat ik vanaf vorige week maandag ook al om de dag naar het ziekenhuis moest voor controle en bloed prikken. Alles bij elkaar kost erg veel energie..
Zijn er mensen dit een soort gelijk iets hebben meegemaakt en wellicht nog adviezen hebben?