Hoi dames,
Mormenteel ben ik 14 weken zwanger en kamp ik regelmatig met zware migraines: ondraagbare pijnen, overgeven en niks geeft verlichting behalve het nemen van een sunatriptan-ntablet. Meestal helpt eentje en is de aanval weg, deze aanval is het met eentje niet genoeg en is de pijn net zo hard terug.
Nu mag ik die tabletten 'incidenteel' gebruiken van het ziekenhuis, maar momenteel heb ik al 2x in 1,5e week een hele erge migraine-aanval. Deze gaan bij mij ook niet over zonder een tablet nemen (heb het al een paar keer 3 dagen na elkaar geprobeerd) en de pijn is voor mij niet te harden. Een dagje houd ik wel vol (met veel gehuil), maar op dag 2 begin mijn levenslust al wel ernstig af te nemen en weet je jezelf geen houding meer te geven door de pijn. Het is migraine, dus paracetamol werkt niet. Ik ben vorige week begonnen met accupuntuur, maar of dat gaat werken (en wanneer) is afwachten.
Heeft iemand anders ervaring met migraine-aanvallen en het gebruik van medicatie hiervoor? Ik word echt gillend gek van de pijn, het overgeven en de constante angst dat als ik zo'n pilletje neem ik mijn baby iets verschrikkelijks aandoe.
Bedankt ❤️