36 Reacties

één maand geleden

Ik lees mee

één maand geleden

Wij hebben hem! Bij ons zoontje gebruikt en nu straks weer 🫶🏼 Heel blij mee! Je moet hem natuurlijk met regelmaat even schoonmaken. Dat kan je zien als een nadeel, maar ik vind het echt geen probleem.

één maand geleden

Zelf niet, maar sprak laatst een vader van een tweeling en die vond het IDEAAL. Had wel ergens gelezen dat het kan zijn dat ze minder poeder vrijgeven dan ingesteld, maar daar weet ik het fijne niet van...

één maand geleden

Mijn vriend heeft 'm meegenomen uit de winkel, haha! Gadgets zijn leuk, nu hopen dat t ook zo fijn werkt als we denken!

één maand geleden

Een nichtje van mij had die voor haar tweeling. Was er ook wel tevreden over. Enige nadeel is dat ze snel wennen aan de "juiste" temperatuur van het water, dat altijd exact hetzelfde is. En dus eigenlijk op verplaatsing heel slecht dronken omdat de flesjes dan toch net niet de juiste warmte hadden

één maand geleden

Ik heb hem voor de eerste aangeschaft na het stoppen met borstvoeding. Het kost wat maar ook zo lekker gemakkelijk. Ik heb er geen spijt van gehad.

één maand geleden

Ik lees ook even mee. Zo duur. Maar lijkt me zo relaxed…

één maand geleden

Als er 1 ding het geld waard is in de gehele babyuitzet is het de babybrezza wel, bij ons eerste kindje gebruikt en echt, dat ding is geweldig! Helemaal ‘s nachts of als je baby in een periode zit dat er even weinig geduld is voor een flesje;) En ach, soms is het al moeilijk zat allemaal dus waarom jezelf niet een klein beetje gemakkelijk maken😇 Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat je het apparaat schoon moet houden maar dat vinden wij niet opwegen tegen het gekloot met opwarmen van water en elke keer andere temperatuur en klontjes in de fles en al die ellende😬

één maand geleden

Lijkt mij echt de grootste onzin... gewoon even schepjes tellen en alvast klaarzetten voor de hele dag in een voedingstoren en water opwarmen in een paar seconden.... geen grote moeite vind ik zelf. Vooral doen als het je wat lijkt hoor! Ieder z'n ding 😇😉

één maand geleden

Zelf nog geen ervaring mee, maar wel meerdere tweelingouders gesproken die het heel fijn vonden en het echt als aanschaftip meegaven!

één maand geleden

Helemaal geweldig zo’n ding!!! We hebben zelf de Easybaby Milk Maker omdat bij ons de baby brezza niet de juiste hoeveelheden gaf. Echt ideaal! Vooral in de nacht geen gezeik. Ik raad het iedereen aan!

één maand geleden

Ik vind het nogal onzin en veelste duur voor die extra paar seconden die er misschien mee wint haha! 'S nachts hebben wij onze thermofles gevuld met water op de juiste temperatuur, voeding in de voedingstoren met de juiste hoeveelheid. Al met al amper 15 seconden bezig om de fles te maken?😂 En overdag kan je hetzelfde doen als wat wij 's nachts doen, maar dat doen we ook niet altijd. Dan zijn we misschien 30 seconden bezig 😂

één maand geleden

Het is een luxe product maar ik hoor er wel veel goede verhalen over. Het is mega snel klaar, op de juiste temperatuur en zonder echt na te hoeven denken. Vele vinden het onzin, maar gemak dient de mens en tja, waarom het jezelf soms niet makkelijk maken 😉 Mocht je er uiteindelijk toch voor kiezen om het niet te doen, is mijn tip (als oud kraamverzorgende) om zeker voor de nachten zo'n poedertoren te gebruiken. Als je half wakker een flesje klaar maakt en je de tel kwijt bent hoeveel schepjes je nou had.. sommige mensen gebruiken, vooral ook een trend uit Amerika naar mijn idee, de pitcher methode, dan maak je in een maatbeker de melk voor 24 uur klaar en pak je iedere keer de gewenste hoeveelheid die je dan opwarmt. Zoek het maar eens op online.

één maand geleden

Reactie op Nurse541

Het is een luxe product maar ik hoor er wel veel goede verhalen over. Het i ...
Oh dat kan ook nog! Ik had vroeger voor in de nacht altijd een thermoskan met gekookt water en een flesje koud water. Het poeder had ik afgepast in zo’n toren. Dat is ook redelijk snel.

één maand geleden

Wij zaten eraan te denken maar hoorde dat je dat hele apparaat ook elke dag schoon moet maken. We hebben nu een waterkoker gekocht(blokker) die op 40/50/70/100 graden kan instellen. Ook kopen we een flessenwarmer voor snachts. Blijft de fles op temperatuur(alleen water) en als hij dan voeding moet gooien we de poeder erbij.

één maand geleden

Reactie op Nurse541

Het is een luxe product maar ik hoor er wel veel goede verhalen over. Het i ...
Ik dacht dat je de melk niet te lang mocht laten staan voor gebruik..? Is mij verteld althans

één maand geleden

Ik heb de bellababy instant warmer gekocht via amazon. Echt wat een fantastisch ding. Had ik maar zoiets gekocht bij onze eerste 2 kids. Vond het echt een gekloot in de nacht vooral met dat hete water/flesje koud water. Knoeide 9 vd 10 x omdat we zelf nog half sliepen. Toch te warm etc. Deze dus nu en dan poedertorentje ernaast super snel en altijd perfecte temperatuur water. Goed betaalbaar en echt onder de indruk hoe goed het werkt. 50 euro een veel betere prijs en mijn inziens nog makkelijker gezien je geen schoonmaakwerk hebt:) Wellicht voor jullie het overwegen waard.

één maand geleden

Bij hebben de babybrezza instant warmer gekocht, veel goedkoper en zelf een een schepje poeder in een flesje doen lukt nog wel!

één maand geleden

Reactie op Prisico

Ik dacht dat je de melk niet te lang mocht laten staan voor gebruik..? Is m ...
Dat is met name voeding wat al in het flesje heeft gezeten en van gedronken is, daar zijn de bacteriën bijgekomen. Wel lees ik verschillende adviezen online, sommige zeggen max. 8 uur. In ieder geval altijd goed achterin de koelkast zetten, dan heb je het minste last van temperatuur wisselingen.

één maand geleden

Reactie op Prisico

Ik dacht dat je de melk niet te lang mocht laten staan voor gebruik..? Is m ...
Bij ons eerste zoontje, 2 jaar geleden, maakte de kraamhulp ook altijd een kannetje voeding klaar. In de ochtend deed zij dit direct bij aankomst, maakte ze genoeg tot aan de avond. En voordat ze wegging maakte ze nog een kannetje voor de nacht. Zo hoefde wij de kraamweek de flesjes alleen te vullen vanuit het kannetje en even op te warmen. Wel moesten de kannetjes altijd helemaal achterin de koelkast staan, aangezien er anders te veel temperatuur verschil zou kunnen zijn. Was echt ideaal die eerste week zo! En vanaf toen zij weg was, dus met een thermoskan gewerkt. Bleef de hele nacht gewoon op temperatuur dus hoefde ook nooit met koud/warm water te werken om het te mixen!