16 Reacties

21 dagen geleden

Ik vandaag geweest voor een ballon , helaas was mijn baarmoedermond niet open genoeg dus niet gelukt :( hopelijk gaat het goed bij je .

21 dagen geleden

Ik volg ik krijg woensdag een ballonnetje

21 dagen geleden

Reactie op linnn250

Ik vandaag geweest voor een ballon , helaas was mijn baarmoedermond niet op ...
Wat gaan ze nou doen? Met tabletten ?

21 dagen geleden

Reactie op Zoe Houmes

Wat gaan ze nou doen? Met tabletten ?
Ja tabletten idd!

21 dagen geleden

Reactie op linnn250

Ja tabletten idd!
Ohhh gaan ze dat dan morgen doen?

21 dagen geleden

24-10 om 07:30 is bij mij een ballon geplaatst, ik had toen 1cm ontsluiting. Het plaatsen vond ik geen zeer doen, maar dat kan verschillen natuurlijk. De zelfde dag rond 17:00 viel hij eruit, nachtje in het zkh gebleven en de volgende ochtend had ik 4cm ontsluiting. Op 25-10 om 21:35 is mijn zoontje geboren. 馃┑

21 dagen geleden

Reactie op poiuytrewq

Ohhh gaan ze dat dan morgen doen?
Ja moet me Morgenochtend weer melden om 06;00

21 dagen geleden

Ik volg ook ik krijg morgen een ballonnetje

21 dagen geleden

Reactie op linnn250

Ja moet me Morgenochtend weer melden om 06;00
Spannend succes!

21 dagen geleden

Reactie op gientje41

Ik volg ook ik krijg morgen een ballonnetje
Spannend! Jij ook succes!

21 dagen geleden

Reactie op ddaannn

24-10 om 07:30 is bij mij een ballon geplaatst, ik had toen 1cm ontsluiting ...
Gefeliciteerd!馃馃

21 dagen geleden

Ik heb bij ons eerste kindje een ballonnetje gehad. Donderdag ochtend ballonnetje gekregen, na het plaatsen mocht ik gewoon naar huis. Vrijdag moest ik me eigenlijk om 6 uur melden, maar er waren geen bedden meer. Uiteindelijk om 12 uur mogen melden. 1 a 2 cm ontsluiting. Toen hebben ze mijn vliezen gebroken en zijn ze begonnen met wee opwekkers. Helaas bleef ik heel lang/uuuuuren hangen op 4 cm. Met een ruggenprik toen uiteindelijk van 4 naar 10 cm gegaan. Maar onze zoon lag als een sterrenkijker en daarom lukte de persfase helaas niet. Toen is hij met een keizersnede ter wereld gekomen omdat hij het niet heel erg meer naar zn zin had in mijn buik en na 1,5 uur persen. Ik kijk ondanks dat het uiteindelijk een keizersnede is geworden toch positief terug op een ballonnetje.

21 dagen geleden

Bij onze eerste kreeg ik 鈥榮 avonds rond 18.00 een ballonnetje op 1 cm. Volgende ochtend viel hij er uit op 4cm. Om 11.30 zijn toen mijn vliezen gebroken en om 14.30 is onze zoon geboren. Ging super snel en ik vond het plaatsen van de ballon ook niet pijnlijk.

21 dagen geleden

Ik kreeg om 8.00 ballon, had toen 1cm + 90% verstreken. Mijn vliezen waren alleen toen wel al 9 dagen eerder gebroken. Ik vond het plaatsen oncomfortabel maar niet pijnlijk. Half uur later kreeg ik krampen, al snel heftiger en regelmatig. Bij 4cm kwam de ballon eruit en kreeg ik een weeenstorm. Met 6cm ruggenprik gevraagd en zat in no time op 10cm. Zelfde dag om 21.24 is ons zoontje geboren. Kijk zeer positief terug erop.

21 dagen geleden

Ik heb het als positief ervaren, plaatsen was gevoelig maar geen pijn. Dinsdag ochtend geplaatst en woensdag nacht kreeg ik weeen en werd ze geboren