20 Reacties

één maand geleden

Bij mijn 2de met 37 weken ingeleid. Of eigelijks heb ik alleen in de ochtend een ballon gekregen. En die viel er binnen half uur al weer uit. En savond om half 12 begonnen de weeën uit zichzelf.. en 3 uur later was hij er al.. Ik heb dan geen weeenopwekkers nodig gehad. Daarmee heb ik geen ervaring. Maar zo kan het ook lopen..

één maand geleden

Reactie op Manu26

Bij mijn 2de met 37 weken ingeleid. Of eigelijks heb ik alleen in de ocht ...
Ohh wat fijn dat het uitzich zelf achteraf op gang kwam, was het plaatsen ervan een nare gevoel of valt het wel mee

één maand geleden

Reactie op essieeek

Ohh wat fijn dat het uitzich zelf achteraf op gang kwam, was het plaatsen e ...
De eendenbek is even gevoelig, maar niet pijnlijk.. voor de rest niks gevoeld Na het plaatsen krijg je wat last van menstruatie krampen.

één maand geleden

Reactie op Manu26

De eendenbek is even gevoelig, maar niet pijnlijk.. voor de rest niks gevoe ...
Ohh fijn, ik ben erg benieuwd

één maand geleden

Reactie op essieeek

Ohh fijn, ik ben erg benieuwd
Heel veel succes alvast! Gewoon op je af laten komen, dan komt het helemaal goed.

één maand geleden

Reactie op Manu26

Heel veel succes alvast! Gewoon op je af laten komen, dan komt het helema ...
Erg bedankt!! Ja dat is het beste maar ben wel erg zenuwachtig

één maand geleden

Reactie op essieeek

Erg bedankt!! Ja dat is het beste maar ben wel erg zenuwachtig
Logies, vooral bij een eerste kindje,, je hebt geen idee wat je kunt verwachten.

één maand geleden

Reactie op Manu26

Logies, vooral bij een eerste kindje,, je hebt geen idee wat je kunt verwac ...
Jaa dat is het meer, maar goed hopen op het beste

één maand geleden

Reactie op essieeek

Jaa dat is het meer, maar goed hopen op het beste
Tuurlijk komt helemaal goed! Je zult versteld staan wat je lichaam allemaal kan. En dat jij het kan.. 💪💪🙏

één maand geleden

Ik ben bij de eerste ingeleid met alles erop en eraan (ballon, véél weeenopwekkers omdat ze in eerste instantie niks deden en een weeenstorm tot gevolg) en kijk er evengoed super positief of terug. Ik vind het nu veel spannender dat ik niet weet wat ik kan verwachten, wanneer het begint, hoe ik het moet timen met m’n dochtertje wegbrengen etc. 😄 mijn dochter ging na de bevalling hartstikke goed en was een hele makkelijke, tevreden baby, dus volgens mij heeft die ook geen last gehad van het feit dat de bevalling ‘niet natuurlijk’ is gestart :-)

één maand geleden

Reactie op Lis2

Ik ben bij de eerste ingeleid met alles erop en eraan (ballon, véél weeenop ...
Goed om te horen! Ja de weeenstorm vindt ik voornamelijk ook wel erg eng omdat ik geen idee heb hoe heftig het kan zijn. Maar goed nog een kleine 2 weken tot ik het moet meemaken. Was je ingeleid met 40 weken of eronder?

één maand geleden

Volgens mij is niet gezegd dat je standaard weeenstorm krijgt bij inleiding toch? Ik weet ‘t eigenlijk niet. Die weeenstorm was zeker naar, maar ik heb toen vrij snel voor een ruggenprik gekozen en dat hielp uiteraard goed :) je weet toch niet hoe het loopt, dus hopelijk lukt het om het een beetje los te laten en over je heen te laten komen!

één maand geleden

(Ik ben met 39+2 ingeleid)

één maand geleden

Ik vond inleiden top!

één maand geleden

Reactie op Lis2

Volgens mij is niet gezegd dat je standaard weeenstorm krijgt bij inleiding ...
We gaan volgende week alles bespreken over inleiden en alles erop en er aan en dan is het de week erop al zo ver. Ja dat is ook zo! Voor ieder is het een ander ervaring. Ik hoop het ook!

één maand geleden

Reactie op tdkramer

Ik vond inleiden top!
Wat fijn! Ook met een ballon katheter?

één maand geleden

Reactie op essieeek

Wat fijn! Ook met een ballon katheter?
Ja zeker! Dag van te voren ballonnetje gehad, naar huis gestuurd, volgende ochtend melden in ziekenhuis en had ik 3cm ontsluiting en werden meteen m’n vliezen gebroken… weeën waren inderdaad pittig, maar wel vrij snel om pijnstilling gevraagd. Het feit dat je precies weet wat er komen gaat vond ik persoonlijk heel fijn! Ik hoop dat jjj ook een positieve ervaring zult hebben!

één maand geleden

Reactie op tdkramer

Ja zeker! Dag van te voren ballonnetje gehad, naar huis gestuurd, volgende ...
Ja dat is zeker zo, ja de weeen gaan geen pretje zijn maar dat was geen geheim maakt niet uit inleiden of niet. Ik hoop het ook!!

één maand geleden

Moet je ingeleid worden? Je hebt iig 42 weken te tijd samen met je kindje, mits alle controles en waarden goed zijn. Geen ervaring met inleiden en ikzelf wil het ook niet, maar ik geloof wel dat je ook met een inleiding erna terug kan vallen op jouw natuurlijke hormonen cocktail als je je laat leiden door vertrouwen. You got this!

één maand geleden

Reactie op RianC

Moet je ingeleid worden? Je hebt iig 42 weken te tijd samen met je kindje, ...
Ja de placenta doet het minder effectief denken ze omdat ze nu met 35+5 nog maar 2140 gram is. Vandaar dat ze 40 weken riskant vinden en met 38 gehaald moet worden. Laten we dat hopen, heel erg bedankt!!! Jij ook veel succes!!