16 Reacties
16 dagen geleden
Ik ben er sinds dinsdag ook mee begonnen (was toen 37+3). Word er heel erg suf van, dus doe nu dutjes overdag. Verder geen last van bijwerkingen. Ik heb de lichtste variant (250 mg). Mijn bloeddruk was bij de controle gister wel een stuk lager; eigenlijk weer helemaal goed (120/75). Ik vind het dus wel fijn, aangezien ik inleiden zo lang mogelijk uit wil stellen😊
16 dagen geleden
Reactie op Devos1992
Bedankt voor je reactie! Moet jij dan3x per dag 1 pilletje van 250mg inneme ...
Ik heb 3 keer per dag 2 pilletjes van 250 mg! Jij?
16 dagen geleden
Reactie op Devos1992
Ja ik ook! Vind het wel een beetje onnodig aanvoelen omdat ik as maandag al ...
Snap ik helemaal! Ik heb er ook even overgetwijfeld, maar nu ik zie dat het echt iets met mijn bloeddruk doet ben ik er toch blij mee. En naast dat je er dus moe van wordt, heb ik verder geen bijwerkingen. En het doen van die extra dutjes is ook niet zo’n straf 😊
16 dagen geleden
Reactie op L0123
Hier 3 x per dag 250 mg en heb eigenlijk geen bijwerkingen gemerkt. Bloeddr ...
Oh heel fijn! Ben jij uiteindelijk ook ingeleid of dat niet?
16 dagen geleden
Momenteel 36+6 zwanger en bij mij werd bij 32 weken hypertensie geconstateerd. Ik slik sindsdien 3 keer 250mg en ervaar suffigheid en stemmingswisselingen waarbij ik dagen om alles huil en wil slapen terwijl ik nog 2 kids heb. Bijwerkingen is er niet altijd dus ik hoop dat je die dagen zonder moeite kan overbruggen. Succes!
15 dagen geleden
Hier ook 3x per dag 250 mg, heb vooral last van een heel suf gevoel de hele dag. Gister op controle was de bloeddruk aan de redelijk normale kant, maar heb ik er samen met de gynaecoloog voor gekozen om een datum te prikken voor het inleiden (aanstaande dinsdag is het geworden)
15 dagen geleden
Reactie op esmeevd
Hier ook 3x per dag 250 mg, heb vooral last van een heel suf gevoel de hele ...
Heel veel succes dinsdag, ik ben benieuwd hoe de inleiding je gaat bevallen. Ik ben bang dat ik er ook niet aan ga ontkomen
15 dagen geleden
Reactie op SanneVanDerGraef_7
Heel veel succes dinsdag, ik ben benieuwd hoe de inleiding je gaat bevallen ...
Dankjewel! Ik zal laten weten hoe het is gegaan. Willen ze bij jou ook een datum ervoor gaan plannen? Ik moet zeggen dat ze bij mij de keuze wel bij mij hebben gelaten of ik nu al een datum wou prikken of niet maar dat het vanwege de bloeddruk en geschatte geboortegewicht wel aan te raden was om nu al te doen.
15 dagen geleden
Reactie op esmeevd
Dankjewel! Ik zal laten weten hoe het is gegaan. Willen ze bij jou ook een ...
Ze willen hier inderdaad een datum voor plannen, ik hou alleen de boot wat af. Mijn bloeddruk is nu weer stabiel en baby en ik verder gezond. Zolang het zo blijft wil ik de baby iets meer tijd geven om natuurlijk te komen. Mocht mijn bloeddruk weer gaan stijgen dan zal ik uiteraard een inleiding gaan plannen. Ben nu 38 w.
Ze laten de keuze bij mij ook wel aan mij, maar merk wel dat ze liever zien dat ik me in ga leiden. Vind dat wel moeilijk, om daar ‘tegen in te gaan’ 🙃
15 dagen geleden
Reactie op SanneVanDerGraef_7
Ze willen hier inderdaad een datum voor plannen, ik hou alleen de boot wat ...
Oh ja snap ik helemaal. Zolang jij je goed voelt en met de baby is alles ook prima doen wat voor jou het beste voelt! Ik ben afgelopen week meer in het ziekenhuis geweest dan er buiten dus voor mij voelt het ook mentaal wel als een geruststelling dat het einde van de zwangerschap bijna in zicht is 🤭
15 dagen geleden
Reactie op esmeevd
Oh ja snap ik helemaal. Zolang jij je goed voelt en met de baby is alles oo ...
Snap ik ook helemaal, ik ben het ook echt beu. Moet om de 2/3 dagen naar het ziekenhuis, dus mentaal word ik ook gek. Over de 40 weken gaat het dus denk ik sowieso niet worden, maar hoop het in ieder geval nog 1 a 2 weekjes te rekken.. 😩