36 Reacties
één maand geleden
Ik had het hele weekend te hoog, extra checks in het ziekenhuis, en gister ineens weer netjes. Geen peil op te trekken
één maand geleden
Reactie op 2510Melanie
Ik had het hele weekend te hoog, extra checks in het ziekenhuis, en gister ...
Zo vervelend! Bij mij dus ook. Vind het zelf nogal wat om op basis daarvan medisch te worden en ingeleid te worden, terwijl ik steeds echt net op het randje zit.. Ga dat ook morgen bespreken met het ziekenhuis mocht hij weer op het randje zitten
één maand geleden
Reactie op SanneVanDerGraef_7
Zo vervelend! Bij mij dus ook. Vind het zelf nogal wat om op basis daarvan ...
Oh ja, echt bizar he.. bij mij laten ze het gewoon, ik ga pas 8 nov weet op controle.
25 dagen geleden
Ik had precies het zelfde, hele zwangerschap zelf heel laag, en met 35 weken opeens een hele hoge bloeddruk en nu onder controle en medisch geworden. Als ik een trap 1x op en af loop schiet m’n bloeddruk alweer omhoog.
Als advies gekregen heel veel te rusten en dit lijkt goed te werken op mijn bloeddruk. Bij minste twijfel of symptomen even bellen voor advies overleg!
25 dagen geleden
Hier nu ook extra controle. Bloeddruk was dinsdag 140/80 zonder klachten. 2 dagen ervoor op de HAP geweest voor bloed in urine, toen ook wat eiwit zichtbaar (niks mee gedaan.., ik wist het niet). Gelukkig bij de verloskundige geen eiwitten zichtbaar maar nu wel extra controle. Morgen terug voor urine en bloeddruk controle.
25 dagen geleden
Net weer bloeddruk gemeten.. Onderdruk helemaal goed, bovendruk weer wat hoog.. nu afwachten op gesprek met gynaecoloog
25 dagen geleden
Ik heb al tijdens het grootste deel van mijn beide zwangerschappen een bloeddruk van 130/85 tot 145/90 gehad, maar verder geen symptomen van zwangerschapsvergiftiging. Hier maken ze er eigenlijk helemaal geen ding van.. het woord inleiden is zelfs nog nooit ter sprake gekomen.
25 dagen geleden
Reactie op Momtobe🤍
Net terug uit het ziekenhuis en bloeddruk was net 135 om 85 dus voor nu gel ...
Heel fijn! Ik ben nu ook medisch geworden helaas door 145/80. Baal er echt enorm van omdat ik zo graag thuis wilde bevallen :(