14 Reacties

5 maanden geleden

Dan zou ik zo ie zo niet aan een kanon beginnen. Die maken nog best wel geluid. Daarnaast zitten ze in je koffer in het ruim waar de temperatuur best wel even terug loopt. Ik zou dat risico niet nemen in de koffer dat die dingen ontploffen omdat ze ermee gooien of door de druk er iets mee gebeurd. Of dat je daar staat en ze het niet doen.

5 maanden geleden

Sorry maar Poederkanonnen in een safari natuurgebied lijkt me echt een slecht idee 🙈 kan je dan niet beter zorgen dat de gids in een roze of blauw (versierde) wagen aankomt, of het met taart/koekjes/ander eten gevuld met de juiste kleur, of drankjes met voedselkleurstof doen? Ik snap als een gender reveal jullie leuk lijkt en dat het op zo’n magische locatie helemaal speciaal is. Maar dingen met confetti, knallen ballonnen loslaten en/of poeder wat achter blijft, dat kan je eigenlijk niet maken, toch? Ik zou lekker verder brainstormen naar wat jullie leuk lijkt zonder dat je sporen achterlaat!

5 maanden geleden

Je hebt gender reveal bonbons die kun je meenemen. Ik zou dat doen.

5 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Sorry maar Poederkanonnen in een safari natuurgebied lijkt me echt een slec ...
Haha die gids in zo’n wagen ik zie t helemaal voor me 😂😍 nee we waren zeker niet van plan om rommel achter te laten vandaar dat ik juist vraag naar ervaringen met rook / poeder :)

5 maanden geleden

Reactie op AMDM

Haha die gids in zo’n wagen ik zie t helemaal voor me 😂😍 nee we waren ze ...
Dit zou eventueel ook in het hotel kunnen natuurlijk maar ook daar wil je geen vlekken veroorzaken, hence the question ;)

5 maanden geleden

Het laat hoe dan ook troep achter, dus als je een kanon wilt doen zou ik het netjes thuis doen zodat je er geen anderen mee lastig valt. Ik deel het eerdere advies om verder na te denken over manieren. Zodat je geen troep kunt achterlaten. Die versierde wagen, of een gekleurd hapje of drankje is net zo bijzonder

5 maanden geleden

https://www.hln.be/buitenland/gender-reveal-party-veroorzaakt-gigantische-bosbrand-in-californie-3-000-mensen-geevacueerd~ac2f7a8d/

5 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Sorry maar Poederkanonnen in een safari natuurgebied lijkt me echt een slec ...
Dit!!! Er komt wat uit, dat komt daar terecht. Hoe klein ook, dat moet je gewoon niet doen.

5 maanden geleden

Wij hebben bij onze bekendmaking ook een poederkanon gekocht. Ik was bang voor 1 grote roze bende, maar het waaide zo weg en liet letterlijk niks achter... hieronder de foto!

5 maanden geleden

Reactie op Floun

Wij hebben bij onze bekendmaking ook een poederkanon gekocht. Ik was bang v ...
En hier de foto van een paar seconde erna, er lag niets op de grond 😀

5 maanden geleden

Reactie op Floun

Wij hebben bij onze bekendmaking ook een poederkanon gekocht. Ik was bang v ...
Alles leuk en aardig maar dat je dit bij je thuis doet is volkomen logisch en begrijpelijk. Maar zoals eerder ook gezegd vind ik dit bv op een safari in Zuid-Afrika echt een no go. Dan zijn er 101 andere leuke manieren om een bekendmaking te doen :)

5 maanden geleden

Ik werk op de luchthaven en hou er rekening mee dat poederkanonnen niet mee t vliegtuig in mogen omdat het als vuurwerk word gezien en onder druk staat

5 maanden geleden

Ik had rookkanon, dit gaf geen vlekken. Maar op een safari zou ik inderdaad afraden. Heb ook kraskaartjes gedaan voor de andere. Zij moesten krassen en kregen daarna te zien welke kleur het werd ook heel leuk!

5 maanden geleden

Ik doe nooit meer aan poeder kanons wat een troep