15 Reacties

25 dagen geleden

Mijn Kids zaten in 0 even daarna naar 1 vond etos best groot vallen toen 4 jaar geleden dus zou 1 doen bon bewaren dicht kun je ruilen merkte bij etos wel met bon toen alleen

25 dagen geleden

Ik zou meteen naar 2 gaan! In die zwangerschapspakketten zit vaak wel een maatje 1. Je gebruikt niet tot en met 5 kilo maat 1, dan krijg je zeer waarschijnlijk lek-ongelukjes (hebben wij ook pas later geleerd 🫠 dus ik zeg het maar alvast haha). Maat 1 is vaak echt misschien voor de eerste 2/3 weken ofzo, natuurlijk afhankelijk hoe groot je kindje is. Daarna kun je wel over op 2!

25 dagen geleden

Ik zou zeker beide maten kopen. Wij hebben de eerste 4/5 weken zelfs maat 0 nodig gehad, die hadden we niet maar snel door iemand laten halen. (We hadden

25 dagen geleden

Reactie op Fleurmii

Ik zou zeker beide maten kopen. Wij hebben de eerste 4/5 weken zelfs maat 0 ...
We hadden ook een klein kindje hoor dus maat 0 zou ik niet standaard kopen op voorhand.

25 dagen geleden

Reactie op Fleurmii

We hadden ook een klein kindje hoor dus maat 0 zou ik niet standaard kopen ...
Dank je! Maat 0 hebben ze niet van Etos pas vanaf maat 1. Maar lijkt mij dat maat 2 dan ook wel moet gaan passen als het vanaf 3 kilo is. Maat 1 lijkt mij logischer vandaar de verwarring😂 ik ben kruidvat luiers gewend van de opvang alleen hoor daar nu geen positieve verhalen meer over

25 dagen geleden

Wij hadden deze luiers maar ze lekten behoorlijk door continu. Pampers of Kruidvat pure and soft zijn het fijnst en zachtst

25 dagen geleden

Geen idee of dit ook bij de etos luiers zo is maar op die van de kruidvat staan ‘knoopjes’ waaraan je kan zien of de luier te strak wordt 😊. Gaat de plakker tot over de binnenste knoopjes? Luier zit goed. Middelste knoopjes? Misschien tijd om over te gaan naar de volgende maat. Komt de plakker alleen bij de buitenste knoopjes? Deze maat is te klein geworden. Bij pampers hebben ze ook zo’n systeem dacht ik. Lees ook veel goede verhalen over de rascal&friends luiers. Hierop gaan wij overstappen zodra de oude kruidvat voorraad op is.

25 dagen geleden

Ik zou eerst kijken of je het überhaupt fijne luiers vindt 😬

25 dagen geleden

Reactie op annabel021998

Dank je! Maat 0 hebben ze niet van Etos pas vanaf maat 1. Maar lijkt mij da ...
Kan zeker dat die ook passen hoor, het ding is; per maat groter zitten er minder luiers in voor dezelfde prijs. Dat zou nog iets kunnen zijn om rekening mee te houden waardoor je misschien toch eerst maat 1 wilt. Wij gebruiken nog kruidvat luiers overdag maar heb voorraad liggen, dus weet ook nog niet of wij gaan overstappen als de voorraad op is nu die "verbeterde" formule te koop is... de nachten gebruiken we ook van etos.

25 dagen geleden

Reactie op Zonnebloempje321

Ik zou eerst kijken of je het überhaupt fijne luiers vindt 😬
Daarom haal ik eerst maar 2 pakken, ze zijn vaak genoeg 1+1

25 dagen geleden

Reactie op Lies90g

Geen idee of dit ook bij de etos luiers zo is maar op die van de kruidvat s ...
Dit is handig! Geen idee of etos dit heeft maar even uitproberen. Thanks voor de tip!

25 dagen geleden

Reactie op Zonnebloempje321

Ik zou eerst kijken of je het überhaupt fijne luiers vindt 😬
En of ze wel bij de billen van je baby passen… Mijn ervaringstip; vooral niet teveel in huis halen. Eerste eens testen welke fijn past bij jouw baby’tje. Hetzelfde geldt voor de maten, is ook voor elk kindje anders. En je hebt ze zo bij gekocht of besteld als je weet welke het beste passen. Bij ons paste bijvoorbeeld geen enkel huismerk bij de billen van ons zoontje, alles lekte door, behalve Pampers. Later paste Kruidvat weer beter en ook tijdje AH luiers gebruikt. Je wordt vooral blij van passende luiers ipv een specifiek merk is mijn ervaring…

25 dagen geleden

Mijn zoon heft maat 1 gebruikt van kruidvat en tijd na de geboorte en hij was 51cm 3,700kg , ik had toen 10 pakjes gekocht voor de geboorte en denk ik was +- 2 pakjes over .

25 dagen geleden

Reactie op Lies90g

Geen idee of dit ook bij de etos luiers zo is maar op die van de kruidvat s ...
Wat een geniale tip, hoe ben je daar achter gekomen? Of let ik gewoon niet goed genoeg op de verpakking 😅

24 dagen geleden

Reactie op MrsFox

Wat een geniale tip, hoe ben je daar achter gekomen? Of let ik gewoon niet ...
Via dit forum ook haha. Spread the word 😁🙌🏻