1 Reacties

11 dagen geleden

Ik snap je wel! Ik was 3 november uitgerekend. We hadden zo het gevoel dat ze er dat weekend zou zijn. Ondertussen ben ik 41+3. Vorige week vrijdag een poging tot strippen, niet gelukt. Afgelopen maandag ook, weer niet gelukt. Nu waren we gisteren in het zkh omdat ik haar veel minder voelde. Gelukkig was alles oke. De verloskundige daar vroeg of ik nog wilde dat ze inwendig onderzoek zou doen. Waarbij ik dacht ja doe maar ik ben er nu toch en donderdag staat de volgende afspraak. Stel dat het vandaag lukt hebben we genoeg tijd er tussen voor een eventuele tweede poging. Gisteren is het strippen gelukt. Gisteravond naar mijn idee iets vruchtwater verloren en vanmorgen de slijmprop. Maar tot op heden nog precies niks aan de hand… Het wachten duurt wel lang nu. Snap heel goed dat je baalt dat de afspraak niet door heeft kunnen gaan. Mijn ervaring is tot nu toe met drie verschillende verloskundigen, iedereen zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Hopelijk kunnen we beide onze dochters snel ontmoeten 🙏🏻🍀