Blegh! Even een baalmoment.
Op dit moment ben ik 38+5
Sinds week 37 is mijn kleine vent eindelijk van dwarsligging naar hoofdligging gegaan. Hij wordt groot geschat (P95).
Vandaag controle gehad bij de vk, met de afspraak dat ik gestript ging worden (indien mogelijk). Nou helaas pindakaas, alles zit nog potdicht en dus kon er niet gestript worden.
Volgende week weer een nieuwe poging en ik heb een afspraak in het zh om een inleiding te bespreken.
Bij mijn vorige zwangerschap zat ik bij 40+3 ook nog potdicht en ben uiteindelijk 2 dagen later spontaan bevallen.
Ondanks dat de vk enorm naar me luistert en zelf met het idee kwam voor een doorverwijzing ben ik gewoon bang dat ik mega overtijd ga lopen. Zij gaf aan dat de ziekenhuizen in de buurt liever pas inleiden bij 41+. Maar dat het mij rust kan geven als er in ieder geval een datum is gepland.
Lichamelijk voel ik mij best oke, mn buik is huge, slapen is soms lastig en zwanger zijn met een peuter van 2 is nou eenmaal pittif. Maar verder voel ik mij best oke.
Moet ik nu bij het gesprek in het zh alles aandikken? Ik ben bang dat ze mij anders nog langer dan 41 laten doorlopen, en dat terwijl de baby al zo groot geschat wordt….