6 Reacties
één maand geleden
Hier ook 3de zwangerschap.. 2 kindjes 1 van 3 en 1 van bijna 2..
Probeer ook nog te genieten van je zwangerschap, want hoe zwaar het ook is.. het is wel je laatste zwangerschap waarschijnlijk straks heb je spijt dat je niet echt heb genoten.
En eerlijk, ik vind het ook pittig. Hele dag de zorg voor de Kids, papa die zijn voet gebroken heeft dus ook niks kan.
Hier slapen de Kids ook nog niet de nachten door, waardoor ik altijd uit bed moet.. dus ik voel je... maar desondanks probeer ik ook nog genieten van mijn zwangerschap,want straks ga ik die dikke buik en getrappel weer missen..
Ik ga gewoon door.. automatisch piloot, ik klaag niet..
Niet nadenken en doorgaan.. maar misschien zit ik zo ook wel beetje in elkaar..
Heb verder ook geen hulp van familie of wat dan ook.. Kids gaan niet naar een opvang.. enkel de oudste 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal.
één maand geleden
Ik voel je.
Tips heb ik geloof ik niet écht. Herkenning zeker. Mijn situatie; kind van 13,10 en 17 maanden. Plus nu ook 36 weken zwanger. Ook nog een man die op de vaart ⚓️ zit, dus dag en nacht alleen. Op zaterdag en zondag probeert hij thuis te zijn. Hij vaart nog 2 weken en komt rond 38-39 wk aan wal om de bevalling af te wachten.
Ik voel dus wat je schrijft . Je hebt geen rust moment voor jezelf. Er is continu de dreumes, de pubers, huiswerk, afspraken, clubs en sportjes dus chauffeur , eten koken , kleintje in bad , boodschappen. En ga zo maar door, niet te vergeten elke dag bergen was en je boeltje bijhouden. Slecht slapen, ontzettend pijnlijk bekken. En toch.. probeer ik met alles wat in me is te koesteren dat dit nog een keer in me groeit. Voor ik weet is dit voorbij en zitten we ‘s nachts aan de nachtvoedingen of krampjes 😚🤨🤪 dus je hoort het wel.. tips heb ik niet echt !!! Maar met elkaar er over hebben kan soms al opluchten!
één maand geleden
Yes hier ook 3e zwangerschap.
1 van 4 en 1 van 2 rondlopen met mega veel energie dus rondjes lopen speeltuin school was boodschappen huishouden en tralalalalaa....mega zwaar.
Even de lat lager leggen meiden! Dat ia het enige wat we kunnen doen..dan maar ff veel te veel schermtijd en niet alles spik en span.
En met slapen probeer op je rig met je armen om je hoofd gevouwen. Ogen dichthouden. Mischien slaap je heeeeel licht maar rust je wel.
Hou vol! Als je teveel gaat doen en je moet verplicht bedrust dan ben je verder van huis en dan gebeuren de dingen ook anders dan je zelf zou doen...
Over 11 weken lachen we erom!
één maand geleden
Heel veel herkenning hier hoor.
Hier ook een kindje van 3.5 en van bijna 2. Dus ook erg kort op elkaar en een bewuste keuze. Dolblij met de zwangerschap en dat er nog een kindje komt, maar wat een bekkenpijn....
Begin iedere dag positief, in de middag begin ik te zeuren en savonds is het gewoon echt klaar. Lopen,opstaan,liggen... alles doet zeer.
Gelukkig erg makkelijke kindjes die ontzettend lief samen spelen en goed slapen etc, maar toch ben je er druk mee. Ben ook veel avonden en weekenden alleen waardoor het nu echt wel pittig wordt.
Tel onwijs hard af met nu bijna 33 weken.
Wil de zwangerschap ook niet wegwensen, want dit is écht de allerlaatste keer... maar poeh wat kijk ik uit naar weer mijzelf zijn voor eens en altijd. 🥰