403 Reacties

茅茅n jaar geleden
Hoi!
Ik ben Priscilla en heb sinds 2.5 jr een relatie met mijn huidge partner.
Beide al een zoontje uit een vorige relatie. Hij zoon van 9 jr en ik van 6jr. Nu dus samen een kindje op komst :-)
Volgens mijn planning zou ik op 1 Nov uitgerekend moeten zijn, maar 18 mrt hebben we de eerste echo en dan weten we het zeker!

茅茅n jaar geleden
Hai! 馃馃徎 Ik ben Kimberly, ben bijna 5 jaar samen met m鈥檔 vriend. Zijn in juni 2021 het avontuur aangegaan, januari 2023 eerste positieve test gehad. Helaas was het een buitenbaarmoederlijke en is mijn linker eileider verwijderd. Direct daarna opnieuw zwanger maar helaas werd dat een miskraam.
Onderzoeken allemaal gehad, alles was goed - enige advies was paar kilo eraf. Na de bbz foamecho gehad en rechtereileider zag er goed uit. December gestart met IUI en nu met de 3e ronde een positieve test! Vandaag 4 weken zwanger 馃ぐ馃徏 het is nog zo onwerkelijk.
Uitgerekende datum 1-11-2024馃寛

茅茅n jaar geleden
Hii, ik ben Alysia 26 jaar oud, al 7 jaar samen met mijn partner.
We hebben een prachtige dochter Ayla van 1 jaar.
11 maart hebben we de eerste echo. Als we het goed hebben uitgerekend ben ik begin november uitgeteld

茅茅n jaar geleden
Ik ben Racquel (36j) samen met mijn vrouw bijna 4 jaar getrouwd. Ik heb een dochter (13j) van een vorige relatie. Wij hadden een paar keren IVF embryo terugplaatsing gedaan. Na een miskraam in oktober zijn we nu weer zwanger. Ik ben uitgerekend op 5 november.

茅茅n jaar geleden
Hoi allemaal, ik ben Wendy en dit is mijn 2e zwangerschap, uitgerekend op 5 nov.
Ik heb een dochter van bijna 8. Er is geen partner aanwezig.

茅茅n jaar geleden
Hi allemaal,
Ik ben Nicole. Ik ben voor de eerste keer zwanger. Ik ga het alleen doen. Ben zwanger van een donor via IUI. Heel werkelijk nu nog. Gisteren positieve test gehad. Zoo ontzettend blij!! 15 maart mijn eerste echo.

茅茅n jaar geleden
Reactie op nicolevriet
Hi allemaal,
Ik ben Nicole. Ik ben voor de eerste keer zwanger. Ik ga het a ...
Onwerkelijk bedoel ik 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden
Hoi! Ik sluit me ook aan 馃グ
Ik ben Emma, 25, en ben al 5 jaar samen met m鈥檔 vriend. Sinds een jaar geleden proberen we voor ons eerste kindje. In augustus ee miskraam en Sinds september in de fertiliteit. Deze maand, onze 2e IUI, was het raak!
Ik testte voor het eerst positief afgelopen vrijdag. Uitgerekende datum zou 5 november zijn.
Ik bel vandaag naar de fertiliteitsarts voor bloedonderzoek en een echo in te plannen 馃グ

茅茅n jaar geleden
Reactie op Kandy
hoi ik ben kandy 32 jaar 5 jaar samen mijn mijn partner gister er achter ge ...
Hoi Kandy,
Wat leuk en gefeliciteerd met je zwangerschap. Gezien ik lees dat jullie ook een samengesteld gezin zijn vroeg ik me af of je nog leuke tips hebt hoe jullie het de kinderen hebben verteld?
Groetjes Priscilla

茅茅n jaar geleden
Reactie op Home94
Hoi Kandy,
Wat leuk en gefeliciteerd met je zwangerschap. Gezien ik lees d ...
Ik ga mijn dochter het boek "grote zus" geven.

茅茅n jaar geleden
Hi! Ik ben Anne Marie(31), 5 jaar getrouwd. Samen al een zoontje van 2,5jaar.
Volgens berekening rond 1nov uitgerekend. Gaan morgen bellen voor een afspraak. Weer heel spannend!