6 Reacties

één maand geleden

Ik denk dat hier geen tips voor zijn en het er bij hoort ik moet ook echt ongelofelijk vaak me bed uit ‘s nachts en moet dan ook echt nodig plassen denk dat het echt komt omdat de kleintjes laag liggen nu en het druk op de blaas geeft zit denk ik niks anders op dan accepteren had het me vorige zwangerschap ook zo heftig😅

één maand geleden

Wachten tot je een paar weken verder bent 😇 Veel meer kun je niet doen, op zich al prima om na 19 uur niets meer te drinken. Dat kan inderdaad helpen. Maar voor mij maakt dat bijvoorbeeld ook nauwelijks een verschil, dus ik drink in de avond ook gewoon nog een kop thee om voldoende water binnen te krijgen.

één maand geleden

Hier ook. Ben alleen nog 33+5, heb hier al langere tijd last van en doe oprecht geen oog meer dicht. Word nu om het half uur/anderhalf uur wakker om weer te gaan plassen. Ik zie vaker de trap en wc dan dat ik daadwerkelijk mijn ogen dicht heb (voor mijn gevoel natuurlijk). Heb al getest op blaasontsteking hier was geen sprake van. Elk klein beetje urine wat ik "voel", voelt als een hele boel.

één maand geleden

‘s avonds minder drinken helpt bij kinderen die bedplassen ook niet! Het is echt omdat je blaas wordt geplet en er minder opslagruimte is.. zodra je maag iets verwerkt komt het er snel uit, in delen dan..

één maand geleden

Ik weet niet of je vocht in je benen ervaart? Wat mij helpt is in de avond zorgen dat ik mijn benen omhoog heb zodat ik het alvast wat meer uit plas voordat ik ga slapen. Als ik heel de avond met mijn benen naar beneden heb gezeten moet ik die nacht vaker plassen. Wellicht is dit iets voor je om te proberen. Kwaad kan het in iedergeval niet. Gewoon lekker 2 kussens onder je voeten en onderuit voor de televisie!

één maand geleden

De baby drukt tegen je blaas. Ik moet normaal elke nacht 2x plassen. Ik ga nu elke 2 uur. En als er 1tje een party aan het houden is en trapt soms elk uur 😭. Vorige zwangerschap ook gehad. Ik helaas weinig tegen te doen. Gaat over zodra je kleine er is.