6 Reacties

gisteren

Ja heel herkenbaar! Voor mijn zwangerschap was ik zo bij om het zo maar te zeggen. Ik vergat zelden iets en onthield alles en nu vreselijk tot ergernis aan toe soms.
Heb je nog meer klachten? En geef/gaf je borstvoeding? Ik had dat ook namelijk, had het gevoel dat ik op een gegeef moment helemaal van t padje raakte dus de huisarts gebeld. Bloed geprikt en bleek heel veel tekorten te hebben. Bij gaan slikken en 2 maanden later was ik weer de oude. Ik gaf zelf een drukker leven en de hormonen de schuld maar er bleek dus heel wat anders achter te zitten

gisteren

Reactie op LevendigeHinde795582

Heb je nog meer klachten? En geef/gaf je borstvoeding? Ik had dat ook namel ...
Ik merk dat mijn hele metabolisme veranderd lijkt te zijn. Ik val super moeilijk af en mijn lijf lijkt de hele tijd vet te willen vasthouden. Ik was voor mijn zwangerschap allang afgevallen met wst ik nu eet… Heb ook best wel stemmingswisselingen soms. Heb borstvoeding gegeven tot 6/7 maanden ongeveer!

Reactie op Jaaaa

Ik merk dat mijn hele metabolisme veranderd lijkt te zijn. Ik val super moe ...
Hm ja dan zou ik toch eens met je huisarts overleggen of bloedprikken zinvol is.
Herkenbaar! Shampoo was bij mij van de week dat spul dat je in je haar doet voor conditioner 😅

gisteren

Ik heb ook geregeld dat ik naar boven loop en denk ‘ik moet dat nog even meenemen’, vervolgens iets anders ga doen en weer naar beneden loop. Enerzijds misschien nog hormonen (geef nog borstvoeding), maar ik denk ook drukte en vermoeidheid.