8 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben 21 weken en ook nog steeds zoo intens vermoeid, ik kan een hele dag slapen en enorm last van mn rug nu al!! Ik ben zo blij dat mn partner alle huishoudelijke taken op pakt, hierdoor kan ik gelukkig wel nog werken.

2 maanden geleden

Als ik toch een stukje ga wandelen met de hond of een boodschapje ga doen. Dan slaat mijn hart echt op hol , hebben jullie dit ook?

2 maanden geleden

Reactie op Nov2024馃懚馃徏

Als ik toch een stukje ga wandelen met de hond of een boodschapje ga doen. ...
Yup

2 maanden geleden

Mijn partner die pakt alle huishoudelijke taken op vooral nu omdat mij bekken ook veel pijn doen

2 maanden geleden

Hier hetzelfde. Tot 15 weken extreme misselijkheid (heb nog wel m'n galblaas). Werk nu ook alleen nog halve dagen want meer lukt echt niet en als ik dan een dagje wat meer doe ben ik de dag erna echt uitgeteld... Vandaag ook een bijkom-dag, omdat ik gister naar t verjaardagsfeest van de buurvrouw ben geweest. Heb ik toen veel gedaan? Nee, ik zat op een stoel en heb met mensen gepraat... thats it... helemaal op... Tips? Veel uitrusten en accepteren dat je nu minder kunt. Wees er alert op dat je op tijd stopt met iets (werken, stofzuigen, feestjes) ook als je je nog goed voelt, dat is dan een reservering voor de dag erna. Ik heb ook dat ik moet huilen van vermoeidheid.. ik zit er dan zo doorheen dat ik niet weet wat ik met mezelf aanmoet. Gelukkig heeft m'n vriend hier begrip voor

2 maanden geleden

Helaas ook veel last van vermoeidheid. Werk ook al halve dagen. Heb het gevoel dat zelfs dit niet voldoende is. Om de kleinste dingen zoals huishouden en sociale activiteiten al extreem moe.. ook last van mijn rug en bekken.

2 maanden geleden

Hier ook erg moe. Slaap ook voor geen meter, moet er soms drie keer op een uur uit om te gaan plassen. Ook flinke bekkenklachten, veel rugpijn. Merk dat mn lontje steeds korter wordt en ik soms echt bloed chagrijnig ben. Tips; Doseren. Steeds kleine beetjes doen en accepteren dat dingen nu niet meer lukken. Hulp vragen. 馃檲

2 maanden geleden

Ik slaap vaak de hele ochtend en daarna gaat het wel weer. Soms blijft er alsnog een lui gevoel hangen en lig ik de hele dag op de bank 馃槄 Ik vind vooral het huishouden lastig. Mijn man helpt wel, maar het is nu niet zo schoon en netjes als het zou zijn als ik mijn energie had 馃様