9 Reacties

2 maanden geleden

Ja, helaas wel. Ben nu ook nog verkouden, dat helpt ook niet.

2 maanden geleden

Hier ook gehad, kwam door wijziging in slaaphouding door zwangerschap. Fysio geweest 4x, die heeft de nek los gemasseerd, en nu slapen met een lang kussen voor de houding. Weg hoofdpijn 🤕

2 maanden geleden

Wat bij mij enigzins hielp was mijn waterinname verhogen tot ruim 2l per dag!

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het de eerste 16 weken non stop gehad. En nu met vlagen, sinds het tweede trimester krijg ik het alleen nog bij slaapgebrek. Bij mij werkte dit eerste trimester vooral heel veel water drinken en een rustigere agenda. Kan er helaas echt bij horen, super vervelend. 😖

2 maanden geleden

Ik heb het momenteel ook, aan het begin nooit last van gehad en nu zo heftig. Enorm vervelend 😔

2 maanden geleden

Nou echt ja - in het begin van de zwangerschap kwam en ging het. Maar nu al een paar dagen echt gigantische koppijn. 20+6 nu

2 maanden geleden

Hier ook elke dag, ben 24 weken. Enige wat bij mij helpt is water drinken en nog eens water drinken, drink al veel maar dus nog meer dan anders😅

2 maanden geleden

Hier ook echt gigantische hoofdpijn gehad. Wist soms niet meer hoe ik het moest doen op een dag. Ben naar de manueel therapeut geweest en die heeft mijn volledige wervelkolom recht gezet, ook de nekwervels (gekraakt). 2 behandelingen en mijn hoofdpijn verdween als sneeuw voor de zon!

2 maanden geleden

Ik heb er sinds de 20 weken weer wat vaker last van. Het kan ook door spanning komen of doordat je nek en je rug misschien wel een beetje vast zitten. Dat is bij mij het geval. Ik heb echt last van mijn rugspieren. Mijn rug zit vaak vast en daardoor mogelijk ook hoofdpijn.