25 Reacties

茅茅n maand geleden

Het is een beetje de plek waar ik normaal gesproken pijn had van mijn eisprong.

茅茅n maand geleden

Ik heb dit precies hetzelfde, maar dan aan de linker kant.. sporadisch komt het op en soms zo erg, dat ik in elkaar krimp. Het ebt dan ook weer heel langzaam weg. Ik vermoed ook bandenpijn, al doet het soms zo zeer dat ik bang ben dat het mijn placenta is of iets. Maar ik probeer ervan uit te gaan dat het bandenpijn is en erop te vertrouwen dat het goed gaat.

茅茅n maand geleden

Dit herken ik ook erg.. had de verloskundige hier voor gebeld. Die gaf aan dat het bandenpijn is. Hier vertrouw ik dan maar op :) is echt geen pretje.

茅茅n maand geleden

Ik zou de vk bellen als je echt veel pijn hebt. Ik heb echt helemaal geen hevige pijn van bandenpijn eigenlijk.. ik vraag me ook af of dat hoort. (26+5 hier)

茅茅n maand geleden

Ik heb op die plek juist bekkenpijn. Soms is het zo erg dat als ik een beweging maak de tranen echt in mijn ogen springen. Ik kan ook moeilijk lopen als ik die pijn heb. Sinds ik naar de bekkenfysio ga is het wel veel minder geworden. Overigens is de pijn weg als ik stil lig, het is alleen als ik beweeg. Dus dat klinkt toch anders dan jouw ervaring maar ik noem het even als optie.

茅茅n maand geleden

Reactie op Anne382

Ik heb dit precies hetzelfde, maar dan aan de linker kant.. sporadisch komt ...
Heel vervelend zeg! Fijn de herkenning! Ik probeer inderdaad ook eerst altijd rustig te blijven en te denken; hoort erbij, maar deze was weer nieuw op het lijstje馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Miranda1999

Dit herken ik ook erg.. had de verloskundige hier voor gebeld. Die gaf aan ...
Goed dat je gebeld hebt! Fijn de herkenning. Echt niet te doen de pijn h猫!

茅茅n maand geleden

Reactie op Elisa124

Ik zou de vk bellen als je echt veel pijn hebt. Ik heb echt helemaal geen h ...
Ah fijn dat je geen pijn ervaart! Als het blijft terugkomen, ga ik zeker even bellen!

茅茅n maand geleden

Reactie op Toppertje2024

Heel vervelend zeg! Fijn de herkenning! Ik probeer inderdaad ook eerst alti ...
Heb jij dan ook op 茅茅n specifieke plek, richting de lies, zoveel pijn dat je je niet kan bewegen en een soort van in elkaar krimpt?

茅茅n maand geleden

Reactie op Eef-92

Ik heb op die plek juist bekkenpijn. Soms is het zo erg dat als ik een bewe ...
Wat vervelend zeg! Ik had nog niet aan bekkenpijn gedacht, maar ik loop inderdaad ook bij de bekkenfysio i.v.m. pijn aan mijn schaambot. Zal het de volgende behandeling eens aan haar vragen! Sterkte ermee!

茅茅n maand geleden

Reactie op Anne382

Heb jij dan ook op 茅茅n specifieke plek, richting de lies, zoveel pijn dat j ...
Jazeker! Het verlicht een beetje als ik er op druk, maar moest hem gisteren echt wegpuffen zeg maar. Zo stekend/zeurend. Herkenbaar?

茅茅n maand geleden

Reactie op Toppertje2024

Jazeker! Het verlicht een beetje als ik er op druk, maar moest hem gisteren ...
100% herkenbaar!

茅茅n maand geleden

Heb je ook koorts?

茅茅n maand geleden

Reactie op Anne382

100% herkenbaar!
Hoelang houdt het bij jou aan?

茅茅n maand geleden

Reactie op Ciska29

Heb je ook koorts?
Nee, dat gelukkig niet!

茅茅n maand geleden

Reactie op Toppertje2024

Nee, dat gelukkig niet!
Gelukkig. Als er geen koorts is. Hoef je niet bang te zijn op een ontsteking. Dan is het bandenpijn 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Toppertje2024

Hoelang houdt het bij jou aan?
Het hele heftige houdt max. 5 minuten aan. Daarna wordt het zeurende lichte pijn die langzaam weggaat..

茅茅n maand geleden

Vorige week precies het zelfde gehad. Zelf 26+6 zwanger. Na douchen weer over. Verloskundige gebeld en die gaf aan dat het bandenpijn is.

茅茅n maand geleden

Ja is waarschijnlijk bandenpijn ik heb hetzelfde als ik eens iets actiefs doe of gedaan heb. Gisten was ik aan het wandelen met mijn vriend en toen had ik ook enkele steken/trekkingen aan de rechterkant van mijn onderbuik/lies. Zolang het dragelijk is moet je u geen zorgen maken maar wanneer het echt extreem veel pijn doet en je het vaak krijgt dan is het beter om eens na te vragen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Anne382

Het hele heftige houdt max. 5 minuten aan. Daarna wordt het zeurende lichte ...
Ah oke! Ja bij mij was het wel iets langer en vandaag nog gevoelig馃槵