17 Reacties

7 maanden geleden

Hier hetzelfde! Dochtertje is bijna 2,5. Wellicht fietsen wij alleen samen met de kinderen op twee fietsen.

7 maanden geleden

Er is al een topic over bakfietsen alleen dan voor 4 Kids. Daar had ik een link gestuurd voor een babboe curve. Ze geven daar aan dat er 4 kindjes in passen. Dus wellicht interessant om naar een zaak te gaan die hem heeft staan en dan te kijken of het gaat passen

7 maanden geleden

Reactie op Rensketje

Er is al een topic over bakfietsen alleen dan voor 4 Kids. Daar had ik een ...
Babboe wordt afgeraden toch? 😅

7 maanden geleden

Reactie op Truusvdv123

Babboe wordt afgeraden toch? 😅
Geen idee? Heb ik dan misschien gemist?🙈 Wij hebben geen bakfiets, is niet te doen in onze appartement. Dacht dat babboe altijd wel een goed merk was

7 maanden geleden

Reactie op Rensketje

Geen idee? Heb ik dan misschien gemist?🙈 Wij hebben geen bakfiets, is nie ...
Die frames schijnen uit elkaar te vallen. 😅 Geen idee of alle soorten dit doen maar dit is voor mij een reden om geen Babboe te nemen. 🙊

7 maanden geleden

In een Lovens passen 2 babyschalen op het bankje en voorin kan nog een bankje geplaatst worden waar dan de derde op kan zitten.

7 maanden geleden

Reactie op Truusvdv123

Die frames schijnen uit elkaar te vallen. 😅 Geen idee of alle soorten dit ...
Oh echt? Dat wist ik niet. Nee, dan snap ik helemaal dat je geen warm gevoel erbij krijgt inderdaad.

7 maanden geleden

Reactie op Truusvdv123

Hier hetzelfde! Dochtertje is bijna 2,5. Wellicht fietsen wij alleen samen ...
Ooh wat leuk, wanneer ben je uitgerekend 🥰?

7 maanden geleden

Reactie op Truusvdv123

Jaa daarom ben ik ook een beetje huiverig voor baboe gezien de commotie van de laatste tijd 😂

7 maanden geleden

Reactie op md1992

In een Lovens passen 2 babyschalen op het bankje en voorin kan nog een bank ...
Oooh dankjewel ga ik eens naar kijken!

7 maanden geleden

Reactie op Liesjelizzy

Ooh wat leuk, wanneer ben je uitgerekend 🥰?
Begin november. 😁 Maargoed, ik tel op eerder. 🙊 En jij?

7 maanden geleden

Reactie op Truusvdv123

Wij hebben een babboe. Hele fijne fiets, waar zeker ruimte is voor 3 kinderen (afhankelijk welke je neemt). Babboe heeft een aantal modellen teruggeroepen en alle overige modellen krijgen een extra controle/onderhoudsbeurt.👍

7 maanden geleden

In de johnny loco passen ook 4 kindjes op 2 bankjes. Dus met 2 babyschalen kan dit ook

7 maanden geleden

Reactie op Truusvdv123

Begin november. 😁 Maargoed, ik tel op eerder. 🙊 En jij?
Half november, en ik hou inderdaad ook al rekening met eerder 😅 maar ook nog spannend de komende tijd vind ik!

7 maanden geleden

Wij hebben een vogue, passen 4 kindjes in. 2 babyschalen kunnen naast elkaar. En voordeel t is een betaalbare bakfiets

7 maanden geleden

Denk ook eens na over een goeie fietskar! Dan kan je daar de tweeling in doen, peuter achterop. Ideaal met boodschappen enzo, je koppelt de fietskar gewoon van je fiets, loopt ermee de winkel in en laait hem vol met boodschappen 🤩

6 maanden geleden

Je hebt ook fietskarretjes. Die zijn met een tweeling handig als je bijvoorbeeld naar een speeltuin fietst voor je peuter. Dan kan je hem ook nog als kinderwagen gebruiken!