6 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb een fijn setje bij de primark gekocht. Ik draag zelf maar 70g en had wat moeite met zwangerschapsbh’s vinden die geen fortuin kosten. 2 stuks voor ongeveer 15 euro

5 maanden geleden

Ik heb bij de bonprix voedingsbh's gekocht, die zitten heel goed! Ik heb 95F op dit moment

5 maanden geleden

Ik draag die van de HM. 75E. Zit allemaal prima

5 maanden geleden

Ik had er één van Carriwell vorige zwangerschap. Voldoet aan jouw eisen, maar heb zelf wel een kleinere cupmaat, dus geen idee hoe dat bij een grotere maat zit. Ze hebben trouwens ook een versie met een gelbeugel, misschien is dat ook wel iets ;)

5 maanden geleden

Ik heb er 1 van de Prenatal.. draag nu 80G.. en had voorheen 75F. Het is een hele fijne en zachte BH. Helaas alleen in het zwart. Ik ben nu 13+3.. dus ga ervan uit dat mijn borsten nog wel meer gaan groeien 🥹. Liefst draag ik helemaal geen bh.

5 maanden geleden

https://www.bonprix.nl/product/voedingsbh-zonder-beugels-set-van-2-met-biologisch-katoen-2x-zwart-970773/?itemOptionId=853599 Wellicht dat dit iets voor je is?! Ik heb ze zelf gisteren besteld dus moet het nog binnen krijgen maar in mijn ogen lijkt dit ideaal!