7 Reacties

3 maanden geleden

Ik niet maar mijn collega wel, die heeft al een lage bloeddruk van zichzelf en in de zwangerschap zakt hij nog verder. Enige wat je kan doen is wat extra zout eten en goed naar de signalen luisteren. Ook bijvoorbeeld als je opstaat, even 10-20 secondes blijven staan omdat bij zit-staan of lig-staan je bloeddruk best fors kan zakken ineens.

3 maanden geleden

Ik zit helaas hierom thuis en ben niet aan het werk momenteel! Bij mij hebben ze het vena cava syndroom vastgesteld (lage bloeddruk) heel erg lastig en beangstigend als je steeds flauwvalt. Je kan indd letten op wat extra zout inname!

3 maanden geleden

Reactie op t.hoi

Ik zit helaas hierom thuis en ben niet aan het werk momenteel! Bij mij hebb ...
Oh hier had ik nog nooit van gehoord, dat is wel erg vervelend! Heb jij continu een lage bloeddruk? Of wisselt hij steeds? Ik heb namelijk over het algemeen wel een normale bloeddruk maar hij zakt wss op bepaalde momenten..

3 maanden geleden

Wat vervelend zeg:( wat mij helpt is, wanneer je je licht in je hoofd voelt worden, je bovenlichaam en kaken aan te spannen zodat er meer bloed naar stroomt. Heeft mij al een paar keer geholpen. Misschien heb je er wat aan:)

3 maanden geleden

Dextro is mijn held om te kopen

3 maanden geleden

Reactie op Naomiiixxx

Oh hier had ik nog nooit van gehoord, dat is wel erg vervelend! Heb jij con ...
Bij mij is hij continu laag helaas! Verloskundige van het ziekenhuis geeft aan dat dit bij 21 weken zwangerschap beter wordt

3 maanden geleden

Ah naar! Hier helaas herkenbaar door zeer lage bloeddruk. Heel dag dag aan t water met keltisch zout, bouillon, lakrisal en zoute drop. In elke auto en tas ligt wel wat binnen hand bereik 😅.