7 Reacties

één maand geleden

Mijn tip is om niet als een malle flesjes in te slaan. Bij mijn eerste was het best een zoektocht naar de fles waar hij wel uit wilde drinken. Dr brown en avent waren hier niks, de mam-flessen daarentegen wel. Ik zou dus 1 of 2 flessen doen en als dit goed gaat later meer inslaan. Maar echt zonde als je veel koopt en je ze niet gebruikt😉

één maand geleden

Geen. Ze zijn zo gekocht en je weet niet welke fles geaccepteerd word. Mijn dochter pakte avent, dr Brown, en MAM niet.

één maand geleden

Ik heb de avent natural flesjes gekocht bij de action (2v10) zijn de grote varianten. In een baby pakket (prenatal) zit een klein flesje avent natural in. Dat vind ik genoeg. Bij mijn 2 andere kindjes hebben deze geholpen. Anders haal ik voor de 1e periode andere, en ga ik op latere leeftijd weer terug over.

één maand geleden

Reactie op MerelR94

Mijn tip is om niet als een malle flesjes in te slaan. Bij mijn eerste was ...
Dit. Ik heb 3 verschillende flesjes ingeslagen, ik zie dan wel welke ze effectief vlot aanneemt. Ze zijn zo bijgekocht. Hoor dat de zoektocht naar het gepaste flesje bij velen een struggle is. Hier in België kan je de eerste dagen in het ziekenhuis de flesjes van het ziekenhuis gebruiken. Die vallen al helemaal af te raden, de melk loopt er zeer vlot door waardoor ze moeilijker een ander flesje aannemen.

één maand geleden

Hi girls, ik zou Hegen kopen! Heel goed voor therapeutisch voeden wat ook past bij borstvoeding. Ennnn enige flesjes die qua plastic etc wel in de vaatwasser mogen en niet schadelijk zijn. Ennnn ze zijn stapelbaar en multi inzetbaar. Je zet er een andere deksel op en je hebt een bakje of vervolgbeker. Scheelt veel geld en ruimte! 😁😁

één maand geleden

Ik koop bewust geen flesjes of voeding. Ik ben ook van plan om borstvoeding te geven, eerste keer dus weet niet of het überhaupt lukt. Daarom om het een soort van te 'manifesteren' enkel vertrouwen om dat mijn borstvoeding voldoende zal zijn. Als het echt niet lukt, of te weinig is kan ik altijd nog kopen. 🍀

één maand geleden

Ondanks of je bv of kunstvoeding geeft. Mijn persoonlijke ervaring is om niet van flesjes en speentjes dozijn van in te slaan.. misschien pakt je kindje het flesje niet goed of vind die het speentjes niet fijn heb jij er superveel van gekocht. Ik heb nu ook 2 kleine flesjes gekocht en als ze fijn zijn bestel ik ze dan wel bij..