6 Reacties

één maand geleden

Ligt er vooral aan hoe vaak je wil afwassen. En of je alleen kunstvoeding gaat geven. Ik zou vooral niet teveel kopen, elk kindje heeft voorkeur voor een ander merk. Liever van 3 merken 1 flesje, zodat je wat kan proberen, dan van 1 merk 3 flesjes. In theorie zou je aan 1 flesje genoeg kunnen hebben. Want je gebruikt er maar één tegelijk.

één maand geleden

Is geheel persoonlijk. Wij deden vorige keer met 3 flesjes. Hebben nu zo een mam easy start anti colic pakket gekocht. Daar zitten er een hoop in. Onze vorige zoon wou naast de borst ook direct deze fles. En het speentje naast de borst. Het speentje lijkt op de tepel aldus onze kraamhulp en hun hebben als ervaring dat bijna alle baby's deze fles goed pakken. Daarom nu direct weer aangeschaft. Wil het niet zien we later wel verder. Dit is overigens nog de oude set. De nieuwe set zitten minder flessen in en kosten 10 euro meer. Fijne van deze flessen is dat je ze kan steriliseren per stuk zonder apparaat, pan of iets. Gewoon in je magnetron. https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B08445VJ9P?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title

één maand geleden

Wij gebruikten maar 1 fles welke wij uitspoelen na elke voeding en om de zoveel keer extra schoonmaken.

één maand geleden

Ik heb uiteindelijk bij moeten halen bij de eerste. Heb toen fulltime gekolfd en had altijd wel 6 of 7 flesjes gevuld in de koelkast staan voor elke voeding. Dus toen hebben we best veel nodig gehad. Heb nu voor de baby hegen flessen gehaald. 3 hele kleintjes en 3 iets grotere. Bij halen is zo gedaan, dus voor nu denk ik wel genoeg! En heb nog wat oude flessen bewaard van avent van de oudste, die wil ik gebruiken om de melk in de koelkast op te slaan. Of ik ga voor van die glazen kannetjes

één maand geleden

Ik kolfde fulltime en had te weinig productie, dus ik ga kunstvoeding als aanvulling. Wij gebruikten 7flessen per dag. Nu waren wij lui en wilden maar 1x per dag afwassen dus hadden ook daadwerkelijk 7flessen. Wil je na elke fles afwassen? Dan heb je aan 1 voldoende. Geef je borstvoeding? Over het algemeen genomen als je voldoende productie hebt heb je de eerste maanden geen fles nodig. Onthoud ook dat je kind niet iedere fles misschien accepteert dus dat je wel meerdere van 1 merk kan kopen, maar als je kind die niet accepteert dat mega zonde is.

één maand geleden

Geen flessen gebruikt