8 Reacties

15 dagen geleden

Vrienden van ons hebben een portable van Luvion, de ultra pro, aantal keer gezien hoe die werkt en deze hebben wij nu ook aangeschaft. Je kunt er ongeveer 4/5 keer een flesje van 180cc mee warm maken voor je hem moet opladen, voor ons is dat meer dan prima voor als onze kleine geboren wordt.

15 dagen geleden

Wij hebben de Vulpes Goods babycare flessenwarmer pro, en zijn er erg blij mee, kunnen verschillende flessen op en verschillende temperaturen ingesteld worden. Er zouden tot 14 flessen opgewarmd kunnen worden, dit nog niet geprobeerd haha! Deze is te koop bij Bol.com

15 dagen geleden

Begrijp ik goed dat je kunstvoeding wilt gaan geven? Wat ik dan persoonlijk net zo snel en handig vind, is een thermosbeker met warm water meenemen, dan heb je je flesje veel sneller klaargemaakt dan als je op de flessenwarmer moet wachten!

15 dagen geleden

Reactie op LB22

Begrijp ik goed dat je kunstvoeding wilt gaan geven? Wat ik dan persoonlijk ...
Ja dit heb ik ook gedaan met een thermosfles. Werkt super makkelijk!

VRIEND

15 dagen geleden

My bambini’s. Draadloos heel blij mee.

14 dagen geleden

Bij de eerste hebben wij een thermoskan gekookt water altijd mee gehad. Iets afkoelen voor je die dicht doet. Dan onderweg in je fles gieten. Deksel eraf en walsen/blazen tot gewenste temperatuur. Mengen met het poeder rekening houdende dat je iets verliest qua temperatuur en binnen een paar minuten heb je een flesje. Zeker in het begin als de flessen niet heel groot zijn. Wat ook kan is 1 thermoskan heet gekookt water. 1 flesje water van barle duc ofzo. 1 grote mok. Mok vullen met gekookt water. Flesje met barle duc of spa zonder bubbels. Dat flesje in de mok. Blijven walsen zodat het als 1 geheel warmt (dit gaat echt snel). Poeder erbij en geven. Ook op die manier heb je heel snel een fles en geen apparaten van weet ik veel hoeveel euro nodig. Voor onze eerste zoon hebben we dit altijd zo gedaan onderweg. Bij uitzondering een flesje water mee deze in de magnetron warmen. Dan je poeder erin en geven als je ergens bent waar ze een magnetron hebben.

14 dagen geleden

Wij hebben deze aangeschaft, ook voor de nacht zetten we het water op 40gr. Toren met poeder erbij. Erin gooien en schudden! Ik heb glazen flesjes maar er zitten verschillende adaptors bij voor verschillende flessen. Bekijk LUVION® Draagbare Flessenwarmer voor onderweg én thuis - Wit - Geschikt voor o.a. Dr. Brown, Philips Avent, Difrax, Medela, Alvar, NUK, MAM en huismerk Kruidvat en Etos babyflessen - Draadloos je baby fles verwarmen op: https://www.bol.com/nl/p/luvion-draagbare-flessenwarmer-voor-onderweg-thuis-wit-geschikt-voor-o-a-dr-brown-philips-avent-difrax-medela-alvar-nuk-mam-huismerk-kruidvat-etos-babyflessen-draadloos-je-baby-fles-verwarmen/9300000159160606?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

14 dagen geleden

Wij hebben izybaby nomad. Echt al vaak gebruikt! Zet hem meestal op 40 graden (volgens mij is het in de praktijk iets koeler). Alleen de ml aanduiding klopt niet maar we meten het water altijd af via de fles en verwarmen dan daarmee. Vind m echt ideaal en gaat bij ons zeker een aantal dagen mee op 1 accu.