15 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik volg! Ik zou er ook graag eentje willen die je in je tas kan meenemen dus niet perse aan het stopcontact hoeft 馃榿.

茅茅n maand geleden

Wij hebben de flessenwarmer van luvion.. binnen 3 minuten heb je een warme fles en hij houd ook warm.. het is een klein apparaatje en kan ook zo mee in je luiertas!

茅茅n maand geleden

Reactie op Kimberley Rorije - van Essen

Wij hebben de flessenwarmer van luvion.. binnen 3 minuten heb je een warme ...
Hier heb ik idd naar gekeken. Maar de laatste reviews op bol.com waren niet erg enthousiast. Doordat deze draadloos is werkt die per oplaadbare accu, schijnbaar gaat de power snel achteruit en duurt opladen erg lang.

茅茅n maand geleden

Wij hebben deze inderdaad ook om precies dezelfde reden! Kan je opladen en hoeft dus niet altijd aan het stopcontact. Werkt ook met bijna alle flesjes (er zijn extra adapters beschikbaar).

茅茅n maand geleden

Even een check; je bedoelt alleen voor thuis en als primaire voeding? En voor wat voor fles ga je? (Glas brengt warmte bv een stuk beter over dan plastic)

茅茅n maand geleden

Reactie op lisanvanhulten

Wij hebben deze inderdaad ook om precies dezelfde reden! Kan je opladen en ...
Klopt! Vind m fijn..

茅茅n maand geleden

Ik heb de flessenwarmer van Lawini! Past op elke fles, is compact en binnen 2 min een warme fles!

茅茅n maand geleden

Reactie op Merelllbx

Ik heb de flessenwarmer van Lawini! Past op elke fles, is compact en binnen ...
Net gekeken maar de MAM flessen die wij hebben staan er helaas niet bij 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op DaCha

Even een check; je bedoelt alleen voor thuis en als primaire voeding? En vo ...
Klopt. Ik weet nog niet welke fles we gaan gebruiken omdat ik nog niet bevallen ben. We hebben Philips en difrax staan

茅茅n maand geleden

Reactie op Miloutje

Net gekeken maar de MAM flessen die wij hebben staan er helaas niet bij 馃檲
Ik heb het via de site besteld. De adapter voor de mam kan je er dan gratis bij selecteren! Wij hebben ook MAM vandaar 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Merelllbx

Ik heb het via de site besteld. De adapter voor de mam kan je er dan gratis ...
Top! Ga ik deze toch bestellen. Dank je.

茅茅n maand geleden

Wij hebben de philips avent. Vind ik heel fijn, omdat je hem er gewoon in zet met wat water. We zagen vrienden klungelen met een opwarmer waar het flesje op de kop omgedraaid moest worden, halve fles Borstvoeding kwijt.. Dat leek ons niet praktisch, zeker niet in de nachten. En bij deze kun je ook zakjes borstvoeding en babyhapjes opwarmen. Het verschilt hoe lang hij erover doet, afhankelijk van wat er erin doet. Een bevroren borstvoeding duurt langer maar over het algemeen is een normaal flesje in 2/3 min klaar. Er zit ook een sensor in die hem erna op temperatuur houd, ik geloof tot 60 minuten.

茅茅n maand geleden

Wij hebben zelfs een milk maker gekocht. Ik stond versteld de vorige toen ik op kraamvisite was bij vrienden. Bij onze eerste een flessenwarmer of iets gehad maar dat was echt pauper 馃槄

茅茅n maand geleden

Ik heb deze gekocht van vulpes goods. Voor thuis en voor onderweg lijkt me dit ideaal. Hij verwarmt ook snel. Verschillende opzetstukken voor verschillende flessen. Ik gebruik zelf avent flessen en die passen erop zonder een opzetstuk. 1x uitgeprobeerd met een beetje water.. ik vond hem vrij snel klaar. Hij warmt heel mooi geleidelijk ook op, en je ziet op hoeveel graden het water is op t moment dat ie word verwarmd

茅茅n maand geleden

Deze hebben wij nu ook aangeschaft. De draagbare variant, bij m'n dochter 2 jaar geleden een gekocht waarin je water doet en daarin opwarmt. Maar met de Difrax flessen niet handig! Het hete water kwam tussen de dubbele bodem te zitten en was daardoor gedoe... We gebruiken de flessenwarmer vooral snachts, staat op het nachtkastje klaar. En een enkele x mee onderweg oid.