8 Reacties

8 maanden geleden

Wil je borstvoeding opwarmen? Of water? Bij water zou ik je adviseren om een goede thermosfles aan te schaffen en daarin kokend water te doen. Ik heb een fles en die blijft 12 uur warm en je kan er drie flesjes mee maken. Gaat zoveel sneller. Wij hadden een flessenwarmer en zodra je meer dan 90ml wilde waren duurt het al snel 5min. Met een hongerige baby duurt dat lang 🥲. Als je geen behoefte hebt aan mijn tip snap ik dat ook!

8 maanden geleden

Dankjewel! Het gaat om het opwarmen en warm houden van water inderdaad, geen moedermelk. Ik waardeer je tip enorm, maar lijkt me toch fijn om portable een soort waterkokertje mee te hebben (al duurt het idd lang😅) mochten we op vakantie ergens heen gaan waar we geen waterkoker hebben. Ben benieuwd of er ook mensen zijn met ervaring met Numsy en/of Babymoov 😊

8 maanden geleden

Die jij hebt zegt me niets. Voor thuis hebben wij die van vulpes goods. En voor onderweg die van evite. Beide werken geweldig en raad ik anderen ook gewoon aan

8 maanden geleden

Ik volg even, zit naar precies dezelfde twee flessenwarmers te kijken :)

8 maanden geleden

Wij gebruiken de Numsy en zijn erg tevreden! We doen er vaak thuis al water in op ongeveer de juiste temperatuur in en zetten de fles aan zodat het warm blijft. Batterij gaat dan echt wel lang mee (minstens een halve dag maar nog nooit langer nodig gehad dus weet het niet precies). We geven 'm ook mee naar de oppas adresjes, die zijn ook fan!

8 maanden geleden

Niet helemaal wat je vraagt, maar wij hebben de Sheppr flessenwarmer en zijn super tevreden! Flesjes van 180 water (koud tot lauw qua temp en dus melk erbij na opwarmen) in zo'n 3 minuten naar 37 graden. Heeft ook een stand voor melk, dus ook borstvoeding. Klein & compact ding, ook niet zwaar. De twee die je noemt had ik een tijd geleden op tiktok wat slechte reviews gelezen. Maar die vind je over bijna elke flessenwarmer wel.. Bij de Sheppr weet ik nu in ieder geval; bij een vooraf opgeladen batterij en 180 ml niet-ijskoud maar normale temperatuur water, verwarmd hij sowieso 4 flesjes binnen 3 minuten. Meer hebben we nog niet nodig gehad dus dat zou kunnen. Wat ik zelf ook fijn vind is dat ik nu thuis de flessen al met water vul. Voor een voeding is het dan alleen op de warmer draaien, daarna poeder erbij gooien en klaar. Niks overgieten o.i.d. maar direct de juiste hoeveelheid.

8 maanden geleden

Fijn die reacties!!

8 maanden geleden

Wij hebben er 1 van vulpes goods. Volgens mij duurt het opwarmen bij alle apparaten iets langer dan koken. Maar inmiddels weet je wel wanneer ene kleintje honger krijgt, dus daar stemmen wij het gewoon op af (als we onderweg zijn).