9 Reacties

vorig jaar

Het is kunstvoeding dus water op 40/45 graden en dan melk erbij koelt snel Af

vorig jaar

In de nacht geef ik mijn baby altijd 1 flesje kunstvoeding. Hierbij doe ik altijd het waterkoken op 50 graden, omdat dit het minimale temperatuur is van mijn waterkoker. Totdat ik haar heb verschoond laat ik het flesje afkoelen en daarna drinkt ze het gewoon. Persoonlijk denk ik dat dit geen kwaad kan🥹 (baby van 10 weken)

vorig jaar

Ik maak de flesjes altijd op 45 graden. Ik vind 37 graden te koud. Mijn dochter weet dus eigenlijk niet beter

vorig jaar

Ik doe altijd 50 graden

vorig jaar

Wij doen altijd 50 graden hoor.

vorig jaar

Reactie op Sophie19922

Ik maak de flesjes altijd op 45 graden. Ik vind 37 graden te koud. Mijn doc ...
Heb je een speciale fleswarmer of? Wij hebben die van luvion maar is 45 graden niet veel te warm?

vorig jaar

Interessant topic! Onze zoon dronk matig op 37 graden (net overgegaan op kunstvoeding). Nu ik jullie berichtjes heb gelezen heb ik ook op 50 graden geprobeerd en heeft nog nooit zo snel zijn fles leeg gedronken! Tnx!

vorig jaar

Reactie op monicabruggeman

Heb je een speciale fleswarmer of? Wij hebben die van luvion maar is 45 gra ...
Wij hebben een warmwater dispenser voor thuis. Daar kan je het instellen op 45 graden. Voor onderweg hebben wij ook een draadloze flessenwarmer, en die stellen wij ook in op 45 graden. Nee hoor 45 graden is niet te warm. Sommige kindjes vinden 50 graden juist prettig. En de ander heeft meer een voorkeur voor 37 graden. Het is soms even proberen

vorig jaar

Wij hebben een babymoov milky now en hebben onze temperatuur op 43-44 staan en is deze goed op temperatuur. Bij onze draagbare flessenverwarmer hebben wij het op 37 en dat voelt net zo aan als babymoov milky now.