Goedemorgen! Vandaag zit ik op precies 11 weken. In deze app en ook online zie je dan het advies te stoppen met foliumzuur. Dit gecheckt bij de verloskundige en die zegt gewoon doorgaan met het slikken van de multivitaminen met foliumzuur. Ik heb die van Vitakruid Dag & Nacht mama.
Ik ben benieuwd of jullie stoppen bij de 11 weken met het slikken van foliumzuur en/of overstappen naar een andere multivitamine?
Ik ben gestopt, ondanks dat er maar 1 onderzoek over is gedaan. Wil ik toch het zekere voor het onzekere nemen. Ik heb gekeken welke vitamines ik mis in mijn voeding en nu mijn voeding aangevuld, zodat ik alle nodige vitamines via mn eten binnen krijg
Op aanraden van VK moest ik gewoon doorslikken. Het kan geen kwaad en is voor jezelf ook goed. Had eerst de foliumzuur van kruidvat. Nu de multivitamine genomen van kruidvat met Omega 3
Ik heb foliumzuur in een prenatal multi (van Laveen) zitten dus ik blijf die gwn de hele zwangerschap doorslikken anders moet ik met de hele multi stoppen.
Ik stop er ook mee . Vorige keer ook mee gestopt. En andere vitamines gaan slikken. Zal vast geen kwaad kunnen hoor. Maar er zijn ook onderzoeken die uitwijzen dat kinderen waarbij de moeder de hele zwangerschap foliumzuur hebben geslikt, grotere kans hebben op overgewicht , dus dat is een reden dat ik er mee stop. Maar ik heb geen idee in hoeverre de kans vergroot etc.