12 Reacties

6 maanden geleden

Ik stop tussen week 13 en 16, vorige keer ook gedaan. Iedereen zegt iets anders maar als de 13w echo goed is vind ik het prima en maak het potje leeg.

6 maanden geleden

Gewoon doorgegaan tot een aantal maanden na de bevalling beide keren. Ga ik nu weer doen !

6 maanden geleden

Ik ben gestopt, ondanks dat er maar 1 onderzoek over is gedaan. Wil ik toch het zekere voor het onzekere nemen. Ik heb gekeken welke vitamines ik mis in mijn voeding en nu mijn voeding aangevuld, zodat ik alle nodige vitamines via mn eten binnen krijg

6 maanden geleden

Ik ben gestopt omdat ik de multi niet meer wegkreeg door smaak en geur. Dus slik nu wat ik tekort heb.

6 maanden geleden

Ik ben ook gestopt. Verloskundige gaf aan dat je te veel toch uitplast.

6 maanden geleden

Ik ben gestopt bij 11 weken, slik alleen nog vitD, de rest heb je niet nodig volgens de verloskundige

6 maanden geleden

Ik ga ook het potje gewoon opmaken en stop ik met foliumzuur. Dus dat zal zeker nog voldoende zijn tot aan het einde van de zwangerschap

6 maanden geleden

Ik eet nog steeds te weinig.. dus ik slik wel de multi waar ook foliumzuur in zit. Als ik weer normaal kan eten zal ik denk ik wel stoppen

6 maanden geleden

Op aanraden van VK moest ik gewoon doorslikken. Het kan geen kwaad en is voor jezelf ook goed. Had eerst de foliumzuur van kruidvat. Nu de multivitamine genomen van kruidvat met Omega 3

6 maanden geleden

Ik stop rond de 12 weken en ga dan over op losse vitamines. Calcium, vit d & k2, vit C en omega

6 maanden geleden

Ik heb foliumzuur in een prenatal multi (van Laveen) zitten dus ik blijf die gwn de hele zwangerschap doorslikken anders moet ik met de hele multi stoppen.

6 maanden geleden

Ik stop er ook mee . Vorige keer ook mee gestopt. En andere vitamines gaan slikken. Zal vast geen kwaad kunnen hoor. Maar er zijn ook onderzoeken die uitwijzen dat kinderen waarbij de moeder de hele zwangerschap foliumzuur hebben geslikt, grotere kans hebben op overgewicht , dus dat is een reden dat ik er mee stop. Maar ik heb geen idee in hoeverre de kans vergroot etc.