10 Reacties

2 maanden geleden

Ik was begonnen aan een boek van 0-1 jaar maar kwam er al snel achter dat ik het niet leuk vond! Daar word vaak iedere week in besproken tsjaaa werd herhaling dan steeds! Nu een boek van 0-4 jaar gestart daar staan veel hoogte punten in ik vind die super leuk

2 maanden geleden

Reactie op blond

Ik was begonnen aan een boek van 0-1 jaar maar kwam er al snel achter dat i ...
Bekijk Invulboek 0-4 jaar - Opgroeiboek Baby en Kind - Fotoalbum Hardcover 24 x 24 cm - Babyboek - Babyalbum - Fotoboek Kinderen - Kraamcadeau - Babyshower -Unisex op: https://www.bol.com/nl/p/invulboek-0-4-jaar-opgroeiboek-baby-kind-fotoalbum-hardcover-24-x-24-cm-babyboek-babyalbum-fotoboek-kinderen-kraamcadeau-babyshower-unisex/9200000090598778?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 maanden geleden

Ik had zo'n boek in een babypakket gekregen. Ik weet niet meer uit welke, maar hij was vooral overzichtelijk!

2 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/babyboek-mijn-eerste-jaar-hart-lifestyle2love/9300000043306171?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ik heb hier het zwangerboek van, het babyboek en kraamboek. Vond ik bij de eerste heel erg leuk en doe ik nu weer. (Bijhouden is wel moeilijker nu, maar heel waardevol om te hebben.) Veel vragen dus invullen en toch ook ruimte voor eigen foto's/tekst als je dat wil.

2 maanden geleden

Had deze voor de eerste (en ga ik nu weer doen). In het begin iets meer dingen om te plakken/in te vullen, hoe ouder ze worden, hoe minder. Precies zoals het in het echt ook gaat 😅 https://www.bol.com/nl/nl/p/mama-baas-het-babyboek/9200000132505180/?Referrer=ADVNLGOO002008J-S--9200000132505180&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw9Km3BhDjARIsAGUb4nya3UF18ocxKtOa_ySq4kXMCQKD0K7JY-_syPjgvzvhdZQfBeJFXg8aAruqEALw_wcB

2 maanden geleden

Ik heb deze bundel van pinkpeach. Is echt een kwestie van gewoon invullen en foto's erbij plakken. Ergens tussendoor heb je wel een pagina waar je eventueel iets voor baby kan schrijven, ik heb die gebruikt als soort van dagboek moment (wanneer geslacht te weten gekomen, geboortepakje besteld etc) Heb de bundel wel in het blauw want wij verwachten een zoontje en ik weet dat hij ook in het roze verkrijgbaar is maar ik kon die kleuren zo snel even niet vinden!

2 maanden geleden

Ik heb voor mijn dochter van 11 maanden nu 2 fotoboeken. 0-6m en 6-12m. Met foto's van begin traject tm nu. En voor onze nog niet geboren dochter begonnen met foto's van de test tm nu. Ik bestel elke maand een setje foto's voor €7,99 ofzo bij myposter. Elke paar dagen selecteer ik foto's uit mijn galerij en zet ze in het mapje 'printen september' bijvoorbeeld. Ali express en action heeft me voorzien van stickers en ik schrijf er soms kort iets bij of soms een belangrijk verhaal. Of datum met '1e tandje!' Zelf vind ik het heel leuk om elke maand een avond hiermee bezig te zijn en zo terug te blikken. De invulboeken missen voor mij vaak informatie of ik mis zelf juist de informatie die ze vragen omdat ik het niet meer weet. Wij maken ook een filmpje op een usb stick voor haar 1e verjaardag en hoop dat elk jaar te kunnen doen met allerlei fragmenten uit gefilmd materiaal. Een bewaardoos met alle kaartjes die ze heeft gekregen, belangrijke gebeurtenissen enzovoorts hebben we ook. Ze heeft ook een mailadres waarin in wel eens een uitgebreide mail met foto's stuur zodat ze die later ooit kan hebben en kan nalezen. Onder het mom van 'je weet nooit hoelang je samen mag doorbrengen'

2 maanden geleden

Birth Lines!

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Ik had zo'n boek in een babypakket gekregen. Ik weet niet meer uit welke, m ...
Ik denk babydump ☺️

2 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx57931

Ik denk babydump ☺️
Zou heel goed kunnen! We hebben de muren dezelfde kleur gemaakt als t boekje in ieder geval! (Grijsgroen)