13 Reacties

21 dagen geleden

Hier ben ik dus ook heel bang voor 🤣. Geen reden voor eigenlijk. Bij de eerste 2 wilden we het zelf niet weten tot de geboorte. Bij de derde was het een meisje en dat is ze ook. Nu krijgen we weer een meisje we hebben het zelf ook goed gezien tijdens de 20 weken echo we hebben pas van de week haar eerste pakje gekocht samen. Verder heb ik nog niks aangeschaft heb alles nog liggen want de derde is net een jaar geworden. Volgende week heb ik de 30 weken echo en daarna wil ik wel even wat kleertjes gaan halen want de maten en seizoenen kloppen niet. Maar ik zou denk ik ook heel boos zijn. Ik heb ook een hele zware zwangerschap en geen energie meer dus ik begrijp wel hoe je je voelt. En als je dan denkt klaar te zijn maar toch opnieuw moet beginnen is dat wel heel naar. Ik snap dat je verdriet hebt ervan is ook heel zuur.

21 dagen geleden

Hallo, en nu is het wel zeker dat het echt een jongen is? Anders misschien toch echt het geslacht door iemand anders laten nakijken controleren.....

21 dagen geleden

Reactie op DopjeM

Hallo, en nu is het wel zeker dat het echt een jongen is? Anders misschien ...
Hoi! Ja, nu is het wel echt zeker. We hebben het zelf ook gezien en het is niet te missen.

21 dagen geleden

Ik snap dat het mentaal een heel lastig proces is zo'n omschakeling! En dat kost tijd. Maar ik zou er vooral niet teveel 'tijd, geld en energie' in steken. Natuurlijk, als je alleen maar jurkjes hebt moet je er misschien een paar broekjes bij kopen maar een baby heeft toch niet zelf door wat hij aan heeft of wat voor kleur of thema zijn babykamer is. Ouders worden is een grote oefening in de controle moeten loslaten, en jullie baby laat dat nu al heel duidelijk aan jullie zien ;) dus ik zou er een leuk grapje over maken op het geboortekaartje, en over een tijdje lach je er om hoe verrast mensen dan zijn die ook de gender reveal hadden meegekregen ;)

21 dagen geleden

Oh dat is balen dat je daar alles op gekocht en ingericht hebt en dat dat dus niet blijkt te kloppen!! Er zijn er ook die er bij de geboorte achter komen. Vooral het idee dat ze misschien duidelijker had kunnen zijn over dat er nog enige onzekerheid bestond geeft een naar gevoel. Maar misschien wist ze het op dat moment naar haar idee wel echt behoorlijk zeker. Worden echt wel meer fouten mee gemaakt. Ik zou ook kijken of je wat kan neutraliseren ipv alles omgooien vooral voor je energieniveau.

21 dagen geleden

Oh wat heftig zeg! Bij mij zouden we er dan pas bij de geboorte achterkomen want ik heb geen eens meer een echo na de 20 welen echo. Maar goed, ik kan me voorstellen dat dit echt een hele omschakeling is en met name inderdaad zonde van alle spullen en foto's van de gender reveil e.d. als je het nog niet gewassen/ gebruikt hebt, misschien toch eens contact opnemen met de klantenservice van de winkels met uitleg van de situatie?

21 dagen geleden

Niet mee gemaakt, onze verloskundige keek gelukkig nog een keer voor de zekerheid.. met de 20 weken echo zei ze toen ze de tweede keer keek "oh, ik dacht eerst het een en nu het ander. Ik ben er wel zeker van" en toen opende we het envelopje in Italië, echter was dit zonder echo foto (vond ik oprecht heel jammer). Ik was toch opgelucht dat we na de vakantie een pretecho voor de oma's gepland hadden. Toen zagen we luid en duidelijk een piemeltje in beeld dus dat kan niet missen haha. Maar oprecht, dit was ook mijn angst.. buiten het feit dat je alles op een meisje inricht, koopt en e.d. bereid je het ook mentaal voor op een meisje en dat lijkt me misschien nog wel de grootste omschakeling

21 dagen geleden

Mijn zoontje was eerst ook een meisje! Super leuk en blij. Maar ik geloofde het voor geen seconde. Ik bleef erbij, het was een jongen maar de echoscopiste kon er niks anders van maken. Mocht toch nog een weekje later terugkomen. Ja hoor volop in beeld 😂 had ne geen echoscopiste voor hoeven zijn! Maar kan mij voorstellen dat als je er al ruim 10 weken op ingesteld bent om een meisje te krijgen dat dit een flinke omschakeling is en dat je al een hoop geld/energie gespendeerd hebt. Probeer er maar gewoon om te lachen en er idd een leuk verhaal van te maken later. Mocht je het niet vertrouwen nog een extra echo ergens laten doen (niet te lang wachten anders kunnen ze het niet meer zien door ruimtegebrek). Gefeliciteerd een koningspaar! 💙🩷

21 dagen geleden

Heel erg herkenbaar! Ik heb met 16 weken een geslachtsecho laten maken bij een echo praktijk. Toen bleek ik een meisje te krijgen. Ik was echt zo blij, omdat ik al twee jongens heb. En deze zwangerschap niet gepland was. Het voelde echt als een onverwachts cadeautje. 3,5 week was ik in het ziekenhuis voor mijn 20weken echo, daar bleek het een 3e jongen te zijn. Ik ben echt +- een week heel erg van slag geweest. Omdat ik mij zo had verheugd op een meisje. Maar goed, ik hou even veel van mijn kinderen of het nou een jongen of meisje is. En nu vind ik het eigenlijk wel super leuk dat ik straks drie jongens heb. 🤍

21 dagen geleden

Mijn broertje was ook een meisje (22 jaar geleden) toen bij een liggingsecho een paar weken voor de uitgerekende datum bleek het ineens toch echt een jongen 😅

21 dagen geleden

Ohh ik had dus met 16 weken dat ik te horen kreeg jongen. Terwijl mijn gevoel zei meisje… toen met 20 weken was het toch ineens een meisje! We waren beide keren best van slag. Ps. Verkoop je wat van je spullen? Laat me weten wat je hebt en misschien wil ik wel wat overnemen. ☺️☺️

21 dagen geleden

Reactie op FräuleinV

Ohh ik had dus met 16 weken dat ik te horen kreeg jongen. Terwijl mijn gevo ...
Ik heb al wat op Vinted gezet. Argine1610 voor als je even wilt kijken 😊

21 dagen geleden

Reactie op FräuleinV

Ohh ik had dus met 16 weken dat ik te horen kreeg jongen. Terwijl mijn gevo ...
Jeetje! Hopelijk had je toen nog niet zo heel veel gehaald😅