90 Reacties
één maand geleden
Reactie op Sophie19922
Ik een redelijk grote zak bij de teabar.nl besteld, voor een goede prijs
Ik heb de zwangerschapset via de teabar gekregen. Dus heb maar een klein blikje, maar is vast wel genoeg 🤭
één maand geleden
Reactie op Stephanie 1989
Zou niet te snel beginnen dames! Bij mij was 1 kopje genoeg, vorige bevalli ...
Idem hier 😬 heb 2 kopjes gedronken toen ik 37+5 was, volgende ochtend kwam de bevalling op gang. Ook geen idee of het toeval was, maar ik durf er nu zeker nog niet mee te starten.
één maand geleden
Ben het een week aan het drinken nu, maar ik stop er even mee 😅
Gisterenavond toch wel een dik uur frequente harde buiken met menstruatieachtige pijn… hadden ze nog een half uur doorgegaan ging ik naar het verloskwartier bellen. of het aan mijn thee ligt, geen idee, maar eng vond ik het wel 😮💨
34+3, ik berg mijn thee even op tot 37weken 😅
één maand geleden
38+3 zo te lezen was ik niet de enige! Toch bijzonder hoe elk lichaam anders reageert!
één maand geleden
Bij de jongste heb ik het bij teabar besteld.
Ik ben toen geloof ik met 36 weken gestart met 2/3 kopjes thee op een dag. Ben 2 dagen voor de uitgerekende datum bevallen. Bevalling liep wel heel soepel en weinig bloedverlies.
Dit keer ga ik weer met 36 weken beginnen met thee drinken. Of het aan de thee lag geen idee… maar we gaan het gewoon weer doen 😂
één maand geleden
Heb het bij de DM drogist gekocht in Duitsland. Stond bij de mama spullen! Dus voor de vrouwen die bij de grens in de buurt wonen 🤗
één maand geleden
Ik had deze gekocht maar niet goed naar de ingrediënten gekeken.. zag later dat er ook salie in zit en dat heeft een negatieve invloed op borstvoeding. Geen idee hoelang dat dan doorwerkt, kan er ook niks over vinden dus laat deze dan toch maar links liggen.
Ik vind het zo vreselijk irritant dat het niet gewoon te koop is.. nu moet ik online bestellen en daar heb ik precies geen zin in. Ook woon ik niet vlak bij de grens ofzo
één maand geleden
Reactie op Nurse541
Ik had deze gekocht maar niet goed naar de ingrediënten gekeken.. zag later ...
Ja herkenbaar. Ik stond ook met die in mijn handen, maar zat echt zoveel bij in dat ik dacht: laat maar.
Ben te moe om naar de binnenstad helemaal te fietsen om bij G&W te kijken. Dus moet ook maar online. Maar overal betaal je dikke verzendkosten. Dacht, bestel icm peribottle. Maar dan kom ik nog niet aan de prijzen.
één maand geleden
Hierbij ook een linkje voor frambozenblad thee. Nu met korting: https://www.deonlinedrogist.nl/jacob-hooy-frambozenblad-250gr-p-22128.html?cross=0&pid=22128&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD0Hzood45-oTbfIg3lmzH3WYsXtg&gclid=EAIaIQobChMI-JPC_8aliQMVtqWDBx35UTHoEAQYASABEgK5pvD_BwE