90 Reacties

één maand geleden

Reactie op oum1

Ik bestel het bij amanahcare
SubhanAllah ik kon deze site helemaal niet, dankjewel voor het sturen! Djazak Allaahu khair

één maand geleden

Reactie op Stephanie 1989

Zou niet te snel beginnen dames! Bij mij was 1 kopje genoeg, vorige bevalli ...
Denk niet dat dit met de thee te maken had. Ik heb elke dag 2 kopjes gedronken vanaf 36 weken en ben alsnog met 41+2 bevallen.

één maand geleden

Reactie op joyinaya

SubhanAllah ik kon deze site helemaal niet, dankjewel voor het sturen! Djaz ...
Wa iyaaki sis, haar insta is ook leuk om te volgen 😊

één maand geleden

Reactie op oum1

Wa iyaaki sis, haar insta is ook leuk om te volgen 😊
Thank you!

één maand geleden

Reactie op Sophie19922

Ik een redelijk grote zak bij de teabar.nl besteld, voor een goede prijs
Ik heb de zwangerschapset via de teabar gekregen. Dus heb maar een klein blikje, maar is vast wel genoeg 🤭

één maand geleden

Idem hier 😬 heb 2 kopjes gedronken toen ik 37+5 was, volgende ochtend kwam de bevalling op gang. Ook geen idee of het toeval was, maar ik durf er nu zeker nog niet mee te starten.

één maand geleden

Bij een vriendin van mij ook! Met bijna 38 weken, 1 kop 's ochtends en 1 's avonds, 's nachts begonnen. Toeval of niet, ik durf t niet😂

één maand geleden

Ben het een week aan het drinken nu, maar ik stop er even mee 😅 Gisterenavond toch wel een dik uur frequente harde buiken met menstruatieachtige pijn… hadden ze nog een half uur doorgegaan ging ik naar het verloskwartier bellen. of het aan mijn thee ligt, geen idee, maar eng vond ik het wel 😮‍💨 34+3, ik berg mijn thee even op tot 37weken 😅

één maand geleden

En waar helpt deze thee precies mee?

één maand geleden

38+3 zo te lezen was ik niet de enige! Toch bijzonder hoe elk lichaam anders reageert!

één maand geleden

Reactie op tamaraV25

En waar helpt deze thee precies mee?
Het zou helpen om de baarmoederspieren te versterken, zodat als je aan het bevallen bent, je weeen beter en efficienter verlopen en ook het bloeden beperken

één maand geleden

Bij de jongste heb ik het bij teabar besteld. Ik ben toen geloof ik met 36 weken gestart met 2/3 kopjes thee op een dag. Ben 2 dagen voor de uitgerekende datum bevallen. Bevalling liep wel heel soepel en weinig bloedverlies. Dit keer ga ik weer met 36 weken beginnen met thee drinken. Of het aan de thee lag geen idee… maar we gaan het gewoon weer doen 😂

één maand geleden

Ik was ook van plan ermee te starten. Maar kan het gewoon niet in een winkel vinden, alleen online. Dat vind ik wel echt balen…

één maand geleden

Iemand nog een andere online shop gevonden waar ze het in zakjes verkopen? Ik vind ze allen op bol.com, maar dat is ruim 13 euro voor 15 zakjes, vind ik best veel

één maand geleden

Heb het bij de DM drogist gekocht in Duitsland. Stond bij de mama spullen! Dus voor de vrouwen die bij de grens in de buurt wonen 🤗

één maand geleden

Waar is dit ook al weer goed voor? #durf te vragen ☺️

één maand geleden

Dat is wel wat ik toen gelezen heb. En bij mij was het dus wel zo. Kan ook ...
Hier waren 2 dagen drinken ook voldoende om t op te starten🙈 Wel een snelle bevalling met minimaal bloedverlies

één maand geleden

Ik had deze gekocht maar niet goed naar de ingrediënten gekeken.. zag later dat er ook salie in zit en dat heeft een negatieve invloed op borstvoeding. Geen idee hoelang dat dan doorwerkt, kan er ook niks over vinden dus laat deze dan toch maar links liggen. Ik vind het zo vreselijk irritant dat het niet gewoon te koop is.. nu moet ik online bestellen en daar heb ik precies geen zin in. Ook woon ik niet vlak bij de grens ofzo

één maand geleden

Reactie op Nurse541

Ik had deze gekocht maar niet goed naar de ingrediënten gekeken.. zag later ...
Ja herkenbaar. Ik stond ook met die in mijn handen, maar zat echt zoveel bij in dat ik dacht: laat maar. Ben te moe om naar de binnenstad helemaal te fietsen om bij G&W te kijken. Dus moet ook maar online. Maar overal betaal je dikke verzendkosten. Dacht, bestel icm peribottle. Maar dan kom ik nog niet aan de prijzen.

één maand geleden

Hierbij ook een linkje voor frambozenblad thee. Nu met korting: https://www.deonlinedrogist.nl/jacob-hooy-frambozenblad-250gr-p-22128.html?cross=0&pid=22128&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD0Hzood45-oTbfIg3lmzH3WYsXtg&gclid=EAIaIQobChMI-JPC_8aliQMVtqWDBx35UTHoEAQYASABEgK5pvD_BwE