90 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op Joo123
Hierbij ook een linkje voor frambozenblad thee. Nu met korting: https://www ...
Ik heb deze vandaag binnen gekregen, maar er staat op dat je dit niet kunt drinken als je zwanger bent. Heb ik de juiste?
24 dagen geleden
Reactie op Cantwaittomeetyou
Ik heb deze vandaag binnen gekregen, maar er staat op dat je dit niet kunt ...
Ik heb ook precies deze, en ik heb het daarom even nagevraagd aan mijn verloskundige. Zij zei dat je het gewoon mag drinken. Waarschijnlijk staat dat er omdat het iets met de baarmoedermond doet waardoor je bevalling opgewekt wordt
23 dagen geleden
Ik heb al een heel zakje (van 15 stuks) gedronken, elke avond en sommige dagen 2 per dag, maar nog niets mag baten… 39.5 nu.. mijn andere 2 kids gingen sneller zonder deze thee. Hij is wel éérggg lekker! 🤤
23 dagen geleden
Reactie op Happy mother
Ik heb al een heel zakje (van 15 stuks) gedronken, elke avond en sommige da ...
Hier doet het ook niks. 🤣Ik drink het al 3 weken elke dag. En lig al 2 dagen in het ziekenhuis omdat mijn baarmoedermond maar niet wil verkorten en verwerken.
23 dagen geleden
Ik heb het in een thee/kruiden winkeltje in Utrecht gekocht (de droom van Utrecht). Vlak naast het Neude in de Schoutenstraat. Was nog voordelig ook! Ze wegen het daar gewoon voor je af. Wel alleen handig als je in de buurt woont natuurlijk. Anders zou je eventueel bij een plaatselijke kruidenier of thermaal kunnen kijken!
23 dagen geleden
Reactie op Diana Duniya
Ik heb ook precies deze, en ik heb het daarom even nagevraagd aan mijn verl ...
Dankjewel! Ik wacht dan nog maar even met drinken. Nog genoeg in huis in orde te maken voor de komst van onze kleine meid
23 dagen geleden
Ben 38,1 en gisterenavond 1 kopje thee ervan op! ‘s nachts intens veel harde buiken. Toen kon ik niet slapen en nog maar 1 kopje gedronken en vanmorgen gingen die harde buiken over in weeën. Half 9 zijn ze gestart en 11;54 is hij geboren 🤩! Nu heb ik alleen nog vettttt veel van die thee over 😂 en vond het niet perse heel lekker haha
22 dagen geleden
Reactie op Elisa124
Het heeft wel geholpen bij mij voor m’n bloedverlies na de bevalling dus we ...
Laten we dat hopen inderdaad. Dan heeft het nog effect gehad. Ik vond de thee wel erg lekker. Dus geen straf om te drinken. Nu helaas op en uitverkocht 😫
22 dagen geleden
Reactie op Annana015
Hier ook niks. Ben echt bang dat we de 42 weken gaan halen. Nu 37,5 😅
Hier ook niet haha. Drink het al een tijdje, mijn potje losse frambozen thee is ook al bijna op en ben 39 weken 😂
22 dagen geleden
Hier ook niks, heb zelfs een sterkere recept gekregen van mijn verloskundige😂
Dit zou dus weeën opwekkend zijn, voor de geïnteresseerde:
1 liter heet water
1 cm gember
1 kaneel stokje (werd ook door de gyn geadviseerd?)
10 kruidnagels
1 lepel verbana thee/kruiden
Sinds vandaag ermee begonnen. Zelf heb ik ook nog zakje frambozenbladthee toegevoegd.
En buikmassage met kruidnagel olie helpt ook voor stimulatie.🤷🏻♀️
Vandaag precies 39 weken..