90 Reacties
21 dagen geleden
Gisteren 1 kop gedronken en 's avonds ineens harde buiken en oefenweeen.
Vandaag al twee koppen op. Ze willen mij inleiden komende week dus ik probeer het voor te zijn;)
21 dagen geleden
Reactie op lianne1985
Gisteren 1 kop gedronken en 's avonds ineens harde buiken en oefenweeen.
V ...
Ik had gister ochtend een grote kop op en ook enorm veel oefen wee毛n de hele dag! Vandaag tot nu toe weer rustig maar nu net mijn kopje van vandaag gezet haha, dus ben benieuwd of het daardoor weer opkomt. Ik hoop met name dat het zijn werk doet voor een fijne bevalling en niet teveel bloeding achteraf. Ik heb ook nog ruim anderhalve week voordat ze eventueel willen inleiden, dus ze mag nog even blijven zitten 馃槉.
13 dagen geleden
Reactie op Eline En Vriend
Iemand geprobeerd en resultaat gehad?
Ik gebruik het al 2,5 week (vanaf de 37e week). Hier nog niks in gang gezet helaas haha
13 dagen geleden
Als ik een kopje drink, krijg ik hele harde buiken. Hebben jullie dit ook? Drink het al wel een tijdje
13 dagen geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Al 1,5 pakje op. Niksssss
Hier ook nog niks na een week lang 3 kopjes per dag. Maar ik geloof er ook niet zoveel in, als ik ook lees dat sommigen na 1 kopje bevallen zijn dan denk ik eerder dat het gewoon toeval moet zijn 馃ぃ
Inderdaad wel meer harde buiken deze week, maar dan denk ik ook: kan natuurlijk ook zijn omdat ik weer verder ben.. En toch blijf ik het trouw drinken 馃槀 vind het lekker en lees ook vaak dat het gewoon kan helpen bij een soepelere bevalling en minder bloedverlies.
13 dagen geleden
Ik drink nu ook al 1,5 ongeveer 2 kopjes per dag. In die 1,5 week wel veel voorwee毛n gehad maar ik denk dat die er sowieso waren geweest.
Ik vind het verder lekkere thee dus ik drink gewoon door, ook zoals hier onder al staat dat het zou helpen bij een soepelere bevalling en minder bloedverlies. Het zal in ieder geval vast wel ergens goed voor zijn.
13 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Hier ook nog niks na een week lang 3 kopjes per dag. Maar ik geloof er ook ...
Jaaa precies.. ik ga ook voor het minder bloed verlies, hoop dat het helpen gaat!
13 dagen geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Jaaa precies.. ik ga ook voor het minder bloed verlies, hoop dat het helpen ...
Hier sluit ik mij ook bij aan. Vind het wel lekker en als het nog ergens goed voor blijkt te zijn, waarom ook niet. Maar het heeft er iig nog niet voor gezorgd dat ik bevallen ben en ik drink het al sinds 34 weken ofzo 馃槀 ben nu alweer in de 40 weken dusja..
13 dagen geleden
@mermaidmommy
Ik vind hem ook super lekker, drink eigenlijk nooit thee, ben echt van de koffie, maar deze heeft wat.
馃馃徎
13 dagen geleden
Ik heb het gedronken vanaf week 36. Mijn bevalling heeft 6 uurtjes geduurd. Hele sterke wee毛n. Amper bloed verloren. En na 8 dagen was de nabloeding al gestopt.
12 dagen geleden
Ik heb vanaf 36 weken de thee gedronken.
Gister bevallen met 38+1 en met 3x persen was ze er. Minimaal bloedverlies ook. En hoefde niet gehecht te worden.