90 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op joyinaya

Dan kunnen we bij jou het ultieme verschil gaan zien. Ik hoop voor jou op e ...
Haha ja ik ben heel benieuwd en zal het zeker even delen. Al zeggen ze dat het persen bij een 2e sowieso vaak wat sneller gaat.. we gaan het zien. Dankjewel 馃グ

12 dagen geleden

Ik wilde vandaag heel goed weer aan de frambozeblad thee beginnen maar iemand vond het tijd om al te komen haha

12 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Kijk dat is al goed om te horen, hoop dat het bij mij ook zoiets doet! 1e b ...
Ja hier ook bij de vorige 2 liter verloren. Dus hoop ZO dat dit gaat werken.. (Ik ga dit zeker delennn ook hier)

10 dagen geleden

Ik ben nu 38+2 weken. Is het nu safe om te drinken? Heb losse thee, maak ik gewoon een zakje zoals bij normale thee en drink het dank op? Ik zie op insta alle Amerikanen echt 10 theezakjes koken in een pan en dan door de dag heen drinken馃槄

10 dagen geleden

Reactie op Eline En Vriend

Ik ben nu 38+2 weken. Is het nu safe om te drinken? Heb losse thee, maak ik ...
Je zou vanaf 37 weken kunnen drinken. Ik ben ook pas bij 38 begonnen. Ik neem zelf 2 koppen per dag en vind het wel mooi. Ik doe ongeveer 1 eetlepel per pot thee en haal daar dus 2 koppen uit.

10 dagen geleden

Jaa kan je prima drinken! Zou gewoon kijken wat je lekker vind en hoe sterk je hem maakt

9 dagen geleden

Ja zeker nu veilig om te drinken! En ja, een zakje als bij normale thee is gewoon prima! Ik deed ook de hoeveelheid voor 1 kopje in een thee-ei en daar 1 kopje van maken. In Amerika drinken ze hem vaak ook koud gemengd met cranberry en ananassap, ik heb dat geprobeerd: GOOR 馃ぎ Doe hem mij maar lekker warm met een beetje suiker erin, dan is die nog lekker ook!

4 dagen geleden

Zijn er ook vrouwen waarbij ze na een dag / aantal dagen drinken al zijn bevallen? Of is dat te positief 馃珷馃槀

4 dagen geleden

Nou na 1,5 doosje leeg gedronken te hebben. Gister een ander soort gekocht. 1 kop gehad, en nu in het ziekenhuis met gebroken vliezen. Maar zal vast toeval zijn

4 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Nou na 1,5 doosje leeg gedronken te hebben. Gister een ander soort gekocht ...
Welke heb je gebruikt? Hoe ver ben je nu? Wat spannend! Hopelijk komen de wee毛n vanzelf opgang!