33 Reacties

vor einem Monat

Ik drink het ook sinds 36+4 weken, eerst 2 kopjes. Nu vanaf 37 weken 3 kopjes per dag. Heb al 3cm ontsluiting maar weet niet of het door de thee komt 🤣

vor einem Monat

Ik heb het bij de laatste zwangerschap wel gedronken. En ajwa dadels gegeten. Mijn bevalling begon met gebroken vliezen. Een uur later kwamen van zelf de weeen opgang en 3 uur later was ze er in 3 keer persen. Of het echt aan de frambozenbladthee lag echt geen idee. Maar ik vond het helemaal top gaan dus ik heb het dit keer ook aangeschaft en ga weer braaf drinken.

vor einem Monat

Reactie op isaxxxx0

Ik drink het ook sinds 36+4 weken, eerst 2 kopjes. Nu vanaf 37 weken 3 kopj ...
😅😅

vor einem Monat

Reactie op isaxxxx0

Ik drink het ook sinds 36+4 weken, eerst 2 kopjes. Nu vanaf 37 weken 3 kopj ...
Ah haha! Zal zo maar kunnen😂 Heb geen idee of ik al ontsluiting heb wel veel kramp de afgelopen dagen.

vor einem Monat

Reactie op sueraya20

Ah haha! Zal zo maar kunnen😂 Heb geen idee of ik al ontsluiting heb wel v ...
Dit had ik ook, bleek bij mij die 3cm te zijn🤣🤭

vor einem Monat

Vriendin van mij heeft het gedronken, 's ochtends en 's avonds een kop en 's nachts begonnen de weeën met 37+5.

vor einem Monat

Ik wil het gaan drinken vanaf zaterdag dan ben ik 37 weken. Waar hebben jullie het gekocht?

vor einem Monat

Reactie op mom.of.one

Ik wil het gaan drinken vanaf zaterdag dan ben ik 37 weken. Waar hebben jul ...
https://www.biomom.nl/product/2735134/bio-frambozenblad-thee-100-gr

vor einem Monat

Reactie op mom.of.one

Ik wil het gaan drinken vanaf zaterdag dan ben ik 37 weken. Waar hebben jul ...
Bij een gezondheidswinkel denk dat de tuinen bijvoorbeeld dit ook wel Verkoopt

vor einem Monat

Ik heb yogi thee 'womens balance' gekocht, zit ook frambozenblad in als een van de ingrediënten. Wellicht wat minder effectief maar gewoon te koop bij de meeste supermarkten.

vor einem Monat

Reactie op kristab88

Ik heb yogi thee 'womens balance' gekocht, zit ook frambozenblad in als een ...
Hier zit trouwens wel ook zoethout in dus als je een hoge bloeddruk hebt niet teveel van drinken..

vor einem Monat

Ik drink hem zo nu en dan sinds 35 weken, soms vergeet ik het ook weer of heb ik niet per se zin in thee 🫣 Moet eigenlijk vanaf nu wat vaker gaan drinken mocht ik er nog een speciaal effect van willen meemaken.

vor einem Monat

De Verlosmoeder heeft onderzoeken bekeken en zegt van niet. Ik probeer iedere dag kopje te drinken en vanaf 37 weken ga ik naar de 3 per dag. I want that baby ouuuut! Ohja na de bevalling schijnt het wel echt heel goed te zijn.

vor einem Monat

Reactie op sueraya20

Bij een gezondheidswinkel denk dat de tuinen bijvoorbeeld dit ook wel Verko ...
Die heb ik ook, maar er staat heel duidelijk op de achterkant dat je t niet moet drinken tijdens de zwangerschap 😵

vor einem Monat

Reactie op ClaudiaMC

Die heb ik ook, maar er staat heel duidelijk op de achterkant dat je t niet ...
Pas na 37weken, omdat het mogelijk te vroeg een bevalling op kan wekken. Na 37weken is het niet meer te vroeg. Tenminste zo begreep ik.

vor einem Monat

Reactie op sueraya20

Bij een gezondheidswinkel denk dat de tuinen bijvoorbeeld dit ook wel Verko ...
Ik was gisteren bij de Tuinen en daar vertelden ze dat ze het uit het assortiment hebben moeten halen omdat er teveel van een bepaalde dosis in zou zitten. Heb nu ook maar de Womans Balance gekocht bij Albert Heijn

vor einem Monat

Reactie op bambino24

Ik was gisteren bij de Tuinen en daar vertelden ze dat ze het uit het assor ...
Klopt.. dat was omdat het een hoger pesticide en alkaloiden gehalte bevat dan wettelijk is toegestaan. Niet alleen de frambozenbladthee overigens hoor, wel meerdere...

vor einem Monat

Reactie op ClaudiaMC

Die heb ik ook, maar er staat heel duidelijk op de achterkant dat je t niet ...
Klopt heb na gevraagd maar mag het pas drinken na 37 weken. Anders is er kans op vroeggeboorte

vor einem Monat

Ik heb deze gekocht bij de tuinen. Zit ook frambozenblad in. Momenteel 35+6 en ik drink het nog niet. Ga vandaag beginnen met 1 kopje per dag denk ik en dadels?

vor einem Monat

Reactie op babywenns

Ik heb deze gekocht bij de tuinen. Zit ook frambozenblad in. Momenteel 35 ...
Oh deze vond ik zo lekker. M'n vriend vond m heel erg stinken😂