33 Reacties
één maand geleden
Ik vind het zo lekker dat het me niet eens meer uit maakt of het helpt of niet 😂 Al zou het wel fijn zijn dat het enigszins effect heeft 🙏🏻
één maand geleden
Ik ben nu bijna 38 weken en vind het nog spannend om het te drinken. Vandaag mijn eerste kopje gaan maken denk ik in combinatie met dagelijkse dadels. We zullen zien. 🥹
één maand geleden
Reactie op ClaudiaMC
Er is overigens wel net een Keuringsdienst van Waarde over theezakjes. Daar ...
Haha, keek dat toevallig ook laatst. Ik heb gelukkig losse thee van deze wel 🤭
één maand geleden
Zelf heb ik het gekocht bij een natuurwinkel en gebruikt bij mijn 1e zwangerschap. Ik ben tien 39+4 bevallen maar ben bijna geen bloed verloren én zat goed erna in mijn ijzer. Ik neem het nu daardoor weer, al is het maar voor dat bloedverlies.
één maand geleden
Ik ga het vandaag ook kopen en per woensdag drinken, dan ben ik 37 weken. Ook dadels in huis gehaald
20 dagen geleden
Reactie op babywenns
Ik heb deze gekocht bij de tuinen.
Zit ook frambozenblad in.
Momenteel 35 ...
Ik heb deze ook net gehaald.
Hoe veel drinken jullie dit per dag??
Zelf hoef ik mij in ieder geval geen zorgen te maken om de zoethout denk, ik heb namelijk juist een hele lage bloeddruk 😊
20 dagen geleden
Ik heb dit mn vorige zwangerschap gedronken vanaf week 36/37. Ondanks dat ik pas bij 40+5 ben bevallen met een bevalling van 30u, ben ik heeeel weinig bloed verloren (300/400ml) en heb maar 18min hoeven persen.
Geen idee natuurlijk of dit echt door de thee komt, maar ik ga het nu gwn weer drinken. Baat het niet, schaadt het niet!