33 Reacties

één maand geleden

Ik vind het zo lekker dat het me niet eens meer uit maakt of het helpt of niet 😂 Al zou het wel fijn zijn dat het enigszins effect heeft 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op LiselotteMus

Ik vind het zo lekker dat het me niet eens meer uit maakt of het helpt of n ...
Ik vind het ook lekker! Ik las dat velen het heel smerig vonden, maar vind ik absoluut niet. 😅 Dus ik drink het ook gewoon, omdat het lekker is. 😊

één maand geleden

Oh en voor wie in Zwolle woont… ik heb best een flinke zak, je mag best voor een eurootje wat ophalen. :)

één maand geleden

Ik ben nu bijna 38 weken en vind het nog spannend om het te drinken. Vandaag mijn eerste kopje gaan maken denk ik in combinatie met dagelijkse dadels. We zullen zien. 🥹

één maand geleden

Er is overigens wel net een Keuringsdienst van Waarde over theezakjes. Daar zitten kennelijk vooral aroma's in, dus losse thee zou beter zijn voor de echte theesmaak (en werking denk ik dan ook...)

één maand geleden

Reactie op ClaudiaMC

Er is overigens wel net een Keuringsdienst van Waarde over theezakjes. Daar ...
Haha, keek dat toevallig ook laatst. Ik heb gelukkig losse thee van deze wel 🤭

één maand geleden

Zelf heb ik het gekocht bij een natuurwinkel en gebruikt bij mijn 1e zwangerschap. Ik ben tien 39+4 bevallen maar ben bijna geen bloed verloren én zat goed erna in mijn ijzer. Ik neem het nu daardoor weer, al is het maar voor dat bloedverlies.

één maand geleden

Heb deze vorige week besteld. De losse variant, niet de zakjes. En wil ook beginnen met 4/5 dadels per dag vanaf 37w 😁

één maand geleden

Ik ga het vandaag ook kopen en per woensdag drinken, dan ben ik 37 weken. Ook dadels in huis gehaald

één maand geleden

Hi! Ik hoorde dat je door deze thee te drinken zachtere weefsels krijgt wat niet echt goed is als je na de bevalling gehecht moet worden…. 🧐

één maand geleden

Reactie op linde93

Hi! Ik hoorde dat je door deze thee te drinken zachtere weefsels krijgt wat ...
Je krijgt toch sowieso zachtere weefsels, het verweken van de baarmoeder is onderdeel van de bevalling?

20 dagen geleden

Reactie op babywenns

Ik heb deze gekocht bij de tuinen. Zit ook frambozenblad in. Momenteel 35 ...
Ik heb deze ook net gehaald. Hoe veel drinken jullie dit per dag?? Zelf hoef ik mij in ieder geval geen zorgen te maken om de zoethout denk, ik heb namelijk juist een hele lage bloeddruk 😊

20 dagen geleden

Ik heb dit mn vorige zwangerschap gedronken vanaf week 36/37. Ondanks dat ik pas bij 40+5 ben bevallen met een bevalling van 30u, ben ik heeeel weinig bloed verloren (300/400ml) en heb maar 18min hoeven persen. Geen idee natuurlijk of dit echt door de thee komt, maar ik ga het nu gwn weer drinken. Baat het niet, schaadt het niet!