28 Reacties

één maand geleden

Syneo 5 deo. Veelal alleen online te koop. Prijzig maar werkt echt.

één maand geleden

Nuud! Echt serieus superspul! Gebruik t al jaren, had vroeger echt last van dat stinkende zure zweet en nu nooit meer!

één maand geleden

Loveli deodorant. Echt super goed!

één maand geleden

Reactie op ClaudiaMC

Nuud! Echt serieus superspul! Gebruik t al jaren, had vroeger echt last van ...
Hier ook super tevreden met Nuud! Blijft zo 3-4 dagen werken na aanbrengen, en werkt ook goed bij onderboob zweet 🤭

één maand geleden

Ik heb dus nuud en loveli gebruikt en pakte echt niet veel. Hebben jullie dan niet dat je zo een harde laag in de oksels van je kleding kreeg die er niet meer uit te wassen was? Bij beide had ik hier last van. En vooral de loveli werd op den duur en knetterhard. Shirts en jurkjes zonder mouwen zag het er echt vies uit en niet schoon te krijgen.

één maand geleden

Deo op basis van talkpoeder is het enige wat een beetje werkt… ik zeg een beetje, want ik heb het wondermiddel ook nog niet gevonden 😅 ik denk dat het hormonaal zweten mij meer stoort dan anderen, mijn partner ruikt het niet zegt hij (ookal vind ik dat ik uren in de wind stink 🤣)

één maand geleden

Ik ben fan van de aloe Vera deo stick. Wel echt alleen gebruiken nadat je gedoucht of gewassen hebt (vind ik logisch maar schijnbaar niet iedereen) en dan stink ik echt amper. Had pas een dag m’n oude deo opgedaan en merkte meteen enorm verschil 😩 Kan wel wezen dat je lichaam er even aan moet wennen. Dat het een paar dagen duurt. Ik vind het ook met zwangerschap en voeden wel fijn dat er geen rare chemische stoffen inzitten

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Ik heb dus nuud en loveli gebruikt en pakte echt niet veel. Hebben jullie d ...
Nee dat herken ik niet. Ik smeer Nuud (uit de tubes, die stick is heel anders en niet mijn ding) altijd ‘s avonds na het douchen voor ik naar bed ga. Dus bij mij is het compleet ingetrokken wanneer ik kleding aan trek. En je hoeft het dus niet elke dag te herhalen, vind ik ook fijn. Gewoon wat parfum en klaar!

één maand geleden

Ik zweer bij Odorex extra dry! Best wel sterk spul, maar het doet echt wonderen ik hoef dan dagen niet aan stinkende oksels te denken ondanks het douchen tussendoor.

één maand geleden

Reactie op nicolehzz

Nee dat herken ik niet. Ik smeer Nuud (uit de tubes, die stick is heel ande ...
Dat deed ik ook. Ik heb idd zo een roze tubetje gehad. Maar het bleef 1 grote bende. Die loveli is een stick dat was helemaal ellendig 😅

één maand geleden

Reactie op Sina Alea

Loveli deodorant. Echt super goed!
Ik deel ook deze mening. Ik stonk altijd, wat ik ook deed.. Al kwam ik net onder de douche vandaan, ik werd er gek van! Echt van alles geprobeerd maar dit is eigenlijk het enige wat voor mij al jaren werkt. 1x per dag is voldoende.

één maand geleden

De Happy Earth deo stick (100% zeezout). Nooit gedacht dat het zou werken maar bij toeval ontdekt en werkt bij mij 10x beter dan welke gewone deo / anti transpirant dan ook. Ook lekker natuurlijk dus en gaat (zolang je m niet open laat vallen) heel lang mee! 10,- zeker waard en gewoon bij de Etos te koop.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Dat deed ik ook. Ik heb idd zo een roze tubetje gehad. Maar het bleef 1 gro ...
Ik herken t ook niet. Ze hebben inmiddels overigens een nieuwe dunnere formule, dus misschien heb je er met de nieuwe tubes geen last meer van? Ik zweer echt bij Nuud, zal nooit meer wisselen 😬

één maand geleden

Ik zweet ook echt als een otter momenteel en bij m’n oksels werkt alleen de Odorex extra dry. Het is wel heftig spul maar m’n oksels blijven kurkdroog. Tegen m’n under boob zweet is helaas niks bestand😅

één maand geleden

Als het echt ruikt, is het vaak oud zweet. Even met een halve citroen/citroensap je oksels deppen/insmeren, laten intrekken en afspoelen/afdouchen! 😊

één maand geleden

Ik gebruik de rexona maximum protection en sindsdien ruik ik niet meer naar zweet. Ik laat deze wel altijd even intrekken omdat je anders witte strepen in je kleding krijgt.

één maand geleden

Ik gebruik deo en showergel van Wild!

één maand geleden

Reactie op maanbloem

Ik zweer bij Odorex extra dry! Best wel sterk spul, maar het doet echt won ...
Ja deze inderdaad!! Gebruik ik hier al jaren.

één maand geleden

De Deo van loveli werkt perfect

één maand geleden

Reactie op Rensketje

De Deo van loveli werkt perfect
Jaaaa deze is top!