28 Reacties

één maand geleden

Reactie op babymoon

Jaaaa deze is top!
+1 haha. En ik doe echt een jaar met zo'n grote loveli-ding dus ik vind het niet eens zo duur.

één maand geleden

Ik gebruik de potjes van The lekker company, geur mandarijn en citroen. Werkt veel beter dan mijn oude deo's en laat geen sporen op mijn kleding. Ik koop het gewoon bij AH. Dit is hun site: https://thelekkercompany.com/collections/deodorant

één maand geleden

Je oksels goed invetten! De meeste deo’s en zeep zorgen ondanks wat ze beweren voor een droge huid. En in een droge huid zitten meer barstjes waar bacteriën zich in kunnen nestelen waardoor je na elke douchebeurt met sop, met veel meer bacteriën achterblijft dan als je huid “normaal” is. Dus na elke keer douchen eerst je huid invetten, in laten trekken en dan pas deo zodat je huid kan herstellen. De deo werkt dan alsnog trouwens ;)

één maand geleden

Hier is het enige dat werkt Rexona deo sticks. En als het echt warm is stink ik alsnog een beetje aan het einde van de dag. Qua natuurlijke deo's heb ik echt alles geprobeerd. Lekker company, nuud, aloë vera, etc. Ik bleef stinken. Ik heb buiten mijn zwangerschap om ook al last van dat hormonale stinkzweet namelijk 😅 Heb tijdens de probeerfase echt een jaar lang veel gestoken (dus het is ook echt niet zo dat ik het niet lang genoeg geprobeerd heb) Alleen Loveli helpt enigzins, maar tijdens de zwangerschap dus ook niet meer... dus nu toch maar weer Rexona als ik de deur uit moet, ook al vind ik het eigenlijk niet fijn om geen natuurlijke deodorant te gebruiken...

één maand geleden

Ik merk zelf dat ik fris blijf heel de dag als ik mij was met een echt zeepje van dove en niet met al die douchegels. Deo gebruik ik ook gewoon van dove en zo ruik ik echt heel lang fris

één maand geleden

Ik ben tijdens de zwangerschap begonnen met het gebruiken van de deostick van het merk Attitude. In eerste instantie omdat deze alleen maar natuurlijke ingrediënten bevat (ik wil zo min mogelijk schadelijke stoffen op mijn lichaam, zeker nu ik zwanger ben), maar sinds ik deze gebruik is een mooie bijkomstigheid dat ik gewoon nooit meer naar zweet ruik! Daarvoor had ik altijd in de loop van de dag wel last van een zweetgeur, ook als ik fris onder de douche vandaan kwam. Sinds ik deze gebruik heb ik dat niet. Dus die raad ik zeker aan. Het is deze: https://lotbynature.com/products/attitude-deodorant-white-tea-leaves

één maand geleden

Reactie op Rensketje

De Deo van loveli werkt perfect
Precies, door het hormonale zweten tijdens de zwangerschap ben ik overgestapt op dit merk inderdaad. Na het douchen een beetje smeren en ik blijf fris voor minstens 48 uur.

één maand geleden

Reactie op eviimilano

Ik merk zelf dat ik fris blijf heel de dag als ik mij was met een echt zeep ...
Ja, heb ik ook. Sinds ik normale soapbar gebruik in plaats van douchegel blijven mijn oksels langer fris