10 Reacties

2 maanden geleden

Bellyfashion.nl heeft een fysieke winkel in Zoetermeer waar je misschien heen zou kunnen? Wel even opletten want in de zomervakantie is de winkel open op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag. En als je aan de andere kant van Den Haag woont heb je Happy Belly鈥檚 in Wateringen, daar was een vriendin van me erg enthousiast over (zelf nooit geweest)

2 maanden geleden

De Primark (eindhoven in ieder geval) heeft hier ook een kleine afdeling.. helaas is verder bijna alles online.

2 maanden geleden

Ik volg dit ook even! Vind het zo veel fijner om te passen of iets goed zit. Ik zit alleen wel aan de andere kant van het land (Friesland) 馃槄

2 maanden geleden

De prenetal in Leiderdorp heeft wel kleding, niet superveel maar heb daar al meerdere dingen gekocht. Ik pas ook liever dan dat ik online koop

2 maanden geleden

BellyFashion.nl in Zoetermeer! Heb daar mijn trouwjurk gekocht 3 weken geleden 馃き Hele leuke winkel en ze hebben me heeel goed geholpen met het vinden van de juiste voedingsbh's! Ik raad deze winkel iedereen aan.

2 maanden geleden

Reactie op kaytea

Ik volg dit ook even! Vind het zo veel fijner om te passen of iets goed zit ...
Ik weet niet waar je in Friesland zit, maar BabyPlanet Drachten en de H&M in Drachten hebben kleding. (H&M heeft dikke sale nu 馃憣)

2 maanden geleden

Reactie op lisannek97

Ik weet niet waar je in Friesland zit, maar BabyPlanet Drachten en de H& ...
Ah top! Ik ga toevallig morgen voor twee weken naar Appelscha dus niet zo ver van Drachten vandaan. Wie weet kan ik daar nog wat scoren 馃ぉ

2 maanden geleden

Noppies in Arnhem!

2 maanden geleden

Prenatal in de Megastores!

2 maanden geleden

Reactie op kaytea

Ik volg dit ook even! Vind het zo veel fijner om te passen of iets goed zit ...
Ik ben met mijn eerste zwangerschap bij een leuke winkel geweest in Heerenveen. We wafen daar toen op vakantie. Misschien is dat nog een tip.