19 Reacties
2 jaar geleden
Weet je, we mogen helemaal niks meer tegenwoordig. 1 jaar geleden mocht je ze nog eten. Als je googled in het Engels dan mag je dus wel tonijn en garnalen. Denk dus dat als het af en toe is en inderdaad doorgebakken het echt geen kwaad kan.
2 jaar geleden
Reactie op Stephanielea
Weet je, we mogen helemaal niks meer tegenwoordig. 1 jaar geleden mocht je ...
Lastig is dat he! Voor mij is het 11 jaar geleden. Er is zoveel veranderd!
2 jaar geleden
Denk, dat ik m'n man en kids de garnalen maak en voor mezelf zalm er doorheen bak. Heb zo'n trek in noodles met vis en groente. Hmmm.. lekker sausje er door.
2 jaar geleden
Zo ook met kibbeling 1x in de 2 weken je mag niks meer geen frisdrank geen koffie geen thee geen vis bepaalde groente niet ik was 16 dat k me zoon had nou toen was dit niet ik zou de vk bellen en t vragen want visolie pillen mag wel krom gedoe en verwarrend
2 jaar geleden
Reactie op Selmx
Volgens de zwangerhap mocht je ze 2.5 jaar geleden ook al niet hoor.
Ja idd dat had ik ook al gemerkt dat ze toen wel en niet en nu weer niet. Toen mocht je ook geen kokos rasp nu weer wel..
2 jaar geleden
Reactie op Sosaev
Kan echt . Is sowieso al uit de vriezer, plus als je ze bakt voldoende verh ...
Hahaha nee wel gefilterd water kraan water bevat riool 🤣🤣 ik vind t echt treurig hoor brood moet wel glute lactose vrij zijn anders mag t niet t 16 jaar terug met me zoon was dit helemaal niet alleen rauwe producten
2 jaar geleden
Ik had ze wel gewoon in mijn vorige zwangerschap. Ik denk als je ze goed bakt en niet te vaak eet kan het geen kwaad
2 jaar geleden
Reactie op Mommylove18
Ik had ze wel gewoon in mijn vorige zwangerschap. Ik denk als je ze goed ba ...
*at
2 jaar geleden
Het mág allemaal. Je mag eten wat je wil. Er wordt natuurlijk steeds meer onderzoek gedaan en ontdekt. Het zal allemaal geen ramp zijn, maar het zijn allemaal hele kleine risicootjes voor jezelf en/of de baby. Het is aan jezelf of je zo’n klein risico wil nemen of niet.
Bij de meeste voeding is het niet dat meer of minder ervan eten uitmaakt. Maar hoe vaker je iets eet, hoe vaker je natuurlijk het risico loopt dat je er een keer ziek van wordt.