8 Reacties
één maand geleden
Nee sorry, ik herken het niet in deze mate. Ik flos/stook iedere dag (neem aan jij ook) maar m'n vriend klaagde over vieze adem. Ben daarom ook begonnen met m'n tong te schrapen en dat helpt. Scheelt weer in bacteriën in je mond.
Je gebruikt geen mondspoeling toch? Dat kan de boel alleen maar verzieken namelijk. T dood ook alle goede bacteriën en maakt je juist kwetsbaar voor ontstekingen.
één maand geleden
Ik ben ook fan van tongschraper! Gebruik ik al jaren elke avond. Scheelt zoveel! En flossen (stokers eigenlijk beter). Door hormoonschommelingen kan je wel ontstoken tandvlees krijgen. Hier gaat het tot nu toe goed gelukkig!
één maand geleden
Elke zwangerschap kost een tand.
Is een nornaal verschijnsel door de hornonen.
Super irritant maar je kan er niets aan doen naast schoon houden
één maand geleden
Ik ben voor het eerst zwanger en heb al een wortelkanaalbehandeling gehad en een kies moeten laten trekken. Ben blij dat mijn verstandskiezen al weg waren. Ik denk dat je hier vrij weinig aan kan doen dan dat je al doet eerlijk gezegd. Sterkte.
één maand geleden
Ik ben voor het eerst zwanger en had daarvoor al niet het beste gebit ik doe er alles aan om het zo goed mogelijk te onderhouden maar toch regelmatig tand of tandvlees problemen. Aan het begin van de zwangerschap heb ik een kies met ontsteking laten trekken en hier is een etsbrug voor terug gekomen. Nogsteeds bij die tand wat geen tand meer is ontstekingen. Gisterenavond zat er zelfs een abces op. Mogelijk nog een bot splintertje die eruit moest. Ik maak me hier ook wel zorgen om omdat het de hele zwangerschap al is. Maar ondertussen al 32 weken en hij beweegt heel veel en groeit goed. Ik probeer maar positief te blijven. Meer dan wat we kunnen kunnen we niet doen. Mijn ouders zeggen je lichaam zoekt altijd je zwakke plek op en door hormonen word dag versterkt.
één maand geleden
Ook last van . Tijdje terug voelde ik opeens een groot gat bij mijn kies. Blijkt dat een groot stuk van mijn kies afgebroken:( die wil ik nog later vullen etc maar ik wacht liever af na de bevalling. Ook veel tandvlees problemen etc