63 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb de boxpakjes van poetreekids en house of bears die vind ik erg schattig 馃グ馃┑
2 maanden geleden
Misschien komt het omdat dit de tweede wordt, maar is een geboortepakje echt zo belangrijk? 馃槄
Voor hetzelfde geld spuugt of poept ie het onder 5 minuten nadat ie het aanheeft...
En ik snap echt wel dat je natuurlijk het liefste het meest schattige wauw pakje ever wil hebben, dat heb ik zelf ook, zeker nu wij ook een jongetje krijgen (en daar zijn serieus minder leuke kleertjes voor dan voor meisjes 馃槶)
Maar het zijn maar kleertjes, wie weet past er ie er straks niet eens in. Koop gewoon een leuk schattig ding dat voornamelijk comfortabel is voor hem, geen vastzittende mutsjes, frutseltjes of rare stofjes en wat makkelijk aan en uit kan. Hij zal je er dankbaar voor zijn 馃槈
2 maanden geleden
Mijn 2 meiden hadden zelfde pakje aan als geboorte pakje en nu krijgt onze zoon die ook aan, vind ik zo speciaal 馃 gelukkig is het een unisex pakje.
Maar vind juist dat we zoveel leuks hebben voor hem kan niet kiezen wat voor de rest in het vluchtkoffer mee moet 馃き
2 maanden geleden
Reactie op futuremommy
Mijn 2 meiden hadden zelfde pakje aan als geboorte pakje en nu krijgt onze ...
Ja heb ook al redelijk wat unisex pakjes gekocht met het idee dat we graag ook een 2de kindje willen en we dan niet veel bij moeten kopen. Maar zou toch graag minstens 1 pakje willen dat echt bedoeld is voor ons zoontje alleen lijkt ons ook wel leuk.
2 maanden geleden
Reactie op kristab88
Eens, dit! Het knapste gedeelte is toch wat in het pakje zit toch?
Of je nu wel of niet naar een leuk geboorte pakje zoekt is niet de topic 馃槄 ik zoek leuke idee毛n voor pakjes en dat is dan ook de topic. Niet om discussie te voeren of je dit wel of niet doet 馃
2 maanden geleden
Reactie op kristab88
Nee snap ik ook.. maar een beetje de druk ervan af halen dat het een 'wow' ...
Met alle respect maar dit is zo of topic ik ben hier niet om te debatteren 馃ぃ de mensen die tot nu al een leuke foto onder deze topic prikten en leuke merknamen doorgaven hebben mij echt al geholpen met leuke idee毛n 馃挕 en dat is de bedoeling van de topic 馃檶 elkaar helpen met toffe idee毛n 馃┑
2 maanden geleden
Reactie op Miloutje
Ik heb er 2 vind ze beide leuk. Deze van dirkje.
Ook heel leuk en stoer 馃┑
2 maanden geleden
(Foto van een ander van vinted.) Maar ik had dit pakje via vinted gekocht met de kaartjes er nog aan van tumble n dry.
We hebben dus 2 opties.
Mijn ervaring is dat het leuk is voor de foto. Maar al snel lag onze eerste zoon in een beren wikkel deken. Omdat hij zichzelf nog niet warm kon houden. Daar ging ons pakje waar we ons heel druk om gemaakt hadden 馃槀
2 maanden geleden
Reactie op Miloutje
(Foto van een ander van vinted.) Maar ik had dit pakje via vinted gekocht m ...
Haha ja snap ik is ook puur leuk voor de foto als aandenken van die prachtige dag 馃グ zelf ben ik ook professioneel fotograaf dus ik snap heel goed dat je zulke mooie herinnering wil blijven koesteren. Van het eerste moment dat je het eerste pakje aandoet, ook al kotst of kakt die het helemaal onder of bedek je alles erna mooi af voor de warmte. Het blijven prachtige herinneringen 馃グ
2 maanden geleden
Reactie op Miloutje
Dat ook zeker. We vinden deze beide mooi. En ze zijn heel anders als onze ...
Als de twijfel zo groot is dan zou ik pas een keuze maken na de bevalling. Eens je jullie zoontje ziet maakt dit de keuze mss wel gemakkelijker + je pakt toch meerdere pakjes en maatjes mee voor het zekerste 馃槄