332 Reacties
één maand geleden
Bo
21 oktober 2024 om 21:31 uur
2606 gram
37 + 6
Had zelf niet door dat weeen waren begonnen. Dacht een blaasontsteking te hebben, maar einde van de middag bloedverlies en toch even ziekenhuis gebeld. Op controle had ik al 5cm ontsluiting, daarna ging het heel snel! 4 uur later met 10 minuten persen is ze geboren! Lekker nachtje in het ziekenhuis mogen slapen en zo naar huis!
één maand geleden
Dewi
22-10-2024 om 11.52
3926 gram/ lengte nog onbekend
Met 38+1 ingeleid.
In de ochtend om 07.45 werden de vliezen gebroken, kort daarna aan de weeen opwekkers gezet. 7 minuten pers weeen gehad. Nu een nachtje in het ziekenhuis blijven ter controle vanwege zwangerschapsdiabetes en dan thuis verder genieten 💖
één maand geleden
Geslacht wat tot de geboorte onbekend 💛 vanmorgen 22-10-2024 gingen we naar het ziekenhuis voor een ballonnetje maar had dus al 3cm en hebben ze overleg gehad en mocht ik blijven om vandaag te bevallen ipv morgen vroeg.
Rond kwart voor 11 helemaal geïnstalleerd plus infuus en om 15:56 is dan eindelijk na een snelle maar zware bevalling van 38.2 week onze zoon en broertje Riven geboren met een gewicht van 4090 gram..😅🩵 lengte is nog niet bekend.
Ivm zwangerschapsdiabetes verblijven wij nog een nachtje in het ziekenhuis
één maand geleden
Milan
16 oktober 2024
19:21
1540g en 38cm
35 zwangerschap
Spoed keizersnede
Op 16 oktober 2024 heb ik in het ziekenhuis een echo en een ctg gehad en daar is uit gekomen dat hij die dag gelijk gehaald moest worden wegens zwangerschapsvergiftiging wat is geconstateerd met 29 weken zwangerschap. Nu moeten we nog even wachten met genieten tot hij thuis is 🥰😍
één maand geleden
Adam
23-10-2024 om 21:24
2550 gram en 44 cm klein.
Geboren met 36+6.
Nadat vorige week maandag met 35+4 mijn vliezen braken was ik opgenomen om het proberen te rekken tot 37w. Ik kreeg in de ochtend een ballon en de verwachting was dat het wel tot de volgende dag zou duren. Echter kwam ik al snel in een weeenstorm terecht en ging het met een sneltreinvaart. We moeten nog wel eventjes blijven🩵
één maand geleden
Elin-Valerie
23-10-2024 om 15:02.
2770 gram, 44 cm.
Ze is geboren door middel van een geplande keizersnede. Alles gaat goed!🩷🥰🩷
één maand geleden
Maya Sofia
22-10-2024 om 10:48
2940 gram
Geplande keizersnede ivm placenta praevia.
Alles is goed gegaan met Maya. Alleen ik bleek na de keizersnede zwangerschapsvergiftiging te hebben en koorts.
Maar dinsdagavond waren bloeddruk en temperatuur toch weer goed en mochten gistermiddag samen naar huis.
één maand geleden
Liyo Janoah
16/10/2024
3020gr, 50 cm
36+0
Het was eventjes heel onwerkelijk allemaal.. totaal onverwachts, nergens last van gehad en opeens waren daar die weeen, waarbij ik nog dacht aan voorweeen of indaling. Ik had eigenlijk pas 2u voor de bevalling door dat ik zou gaan bevallen die dag. We kwamen 19u aan in het ziekenhuis met 9 cm en om 19:58u is onze Liyo geboren. Na een paar dagen ziekenhuis mochten wij naar huis. Hij doet het heel goed 🩵
één maand geleden
Luan
22/10/'24
3885 gram en 51 cm
Inleiding gehad en bevallen met 38+3
Alles is goed gegaan en de kleine doet het geweldig. Uiteindelijk toch een net aan macrosomie maar dat mag nu niet baten. Wel blij dat we voor de inleiding zijn gegaan.
Nu na een paar dagen bedrust ben ik zelf langzaam aan wat meer in beweging aan het komen. Grote broer en papa zijn super trots!
één maand geleden
Jurre
24/10/'24
2070 Gram
37+1
Met 35+6 opgenomen in het ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk, klein geschat ventje en doorbloeding die niet goed was in de navelstreng
Met 37+1 ingeleid.
Onze kleine mannetje doet het erg goed ook al is hij nog zo klein
één maand geleden
Jayden James
25 okt 2024
2938 gram 48 cm
37.6 weken
Geboren met een geplande keizersnede ivm meerdere operaties aan baarmoeder.
Geheel ongecompliceerd verlopen en onze man doet het vanaf het begin supergoed.
Wij zijn helemaal verliefd🥰
één maand geleden
Nikki
Geboren op 25 oktober om 7:54u met 38+4 weken.
Gewicht 2802gr, lengte 48cm.
Had al best wel wat nachten voorweeën, wat uiteindelijk 3cm ontsluiting was in het ziekenhuis in de ochtend van 24 oktober.
Het was een pittige bevalling.
Ter observatie moeten we een aantal dagen in het ziekenhuis blijven.