13 Reacties

2 maanden geleden

Ik weet niet hoe handig je bent met een computer, maar een beetje photoshop en kaartje to go helpen je al een heel eind op weg 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Wij hebben vorige keer een kaartje bij Lilalein laten maken, ik vind ze echt heel leuk :) Ze ontwerpt de niet helemaal op maat, maar heeft wel veel met honden erop ;)

2 maanden geleden

Wij laten ons kaartje maken door: Liefs Femke Geboortekaartjes. We hebben de intake gehad en wachten nu ongeduldig op het eerste ontwerp 😍

2 maanden geleden

Kaart met liefde

2 maanden geleden

Op stokwolf.nl hebben ze veel kaartjes waar je veel soorten honden kunt toevoegen https://www.stokwolf.nl/c-7233909/geboortekaartjes-met-honden/

2 maanden geleden

Reactie op Iris9119

Wij laten ons kaartje maken door: Liefs Femke Geboortekaartjes. We hebben d ...
Er zijn een paar topics op 24baby over deze site en die zijn best slecht.

2 maanden geleden

Hoe erg wil je hem aanpassen? Veel sites kun je de kaartjes deels aanpassen. Vorige keer hebben wij via BlijKaartje een kaartje gemaakt, kon je ook kiezen tussen diverse type honden.

2 maanden geleden

Op Stokwolf kun je inderdaad eenvoudig je eigen kaartje ontwerpen. Er zijn voorbeeldplaatjes van honden maar je kunt een eigen afbeelding toevoegen.

2 maanden geleden

Ik ga mijne zelf maken digitaal, gewoon in een tekenprogramma en vervolgens via whatsapp naar familie en vrienden sturen 😁 Als je alsnog fysieke kaartjes wil sturen kan je opzich alsnog zelf digitaal maken en dan gewoon laten printen/eigen afbeelding toevoegen? (Weet ook niet of je je hond als cartoon wil tekenen of een echte foto wil natuurlijk)

2 maanden geleden

Onze kaartjes komen van Design by Loes. Ze is nu zelf zwanger, dus weet niet of ze nu nog nieuwe klanten aanneemt...

2 maanden geleden

By Femke op instagram!!

2 maanden geleden

En ik heb zelf een kaartje ontworpen: een goede foto printen van wat je wil tekenen, overtrekpapier en een mooi stel potloden om vervolgens in te scannen kom je ook ver mee!

2 maanden geleden

Wij laten het door onze tattoo artieste doen